دو هزارو 392 واحد مسکن مهر در یزد به بهره برداری رسید

دو هزار و 392 واحد مسکن مهر عصر امروز شنبه و با حضور جمعی از مسئولان در یزد به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۹۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲ 12 September 2015

به گزارش تابناک یزد، این تعداد واحد مسکن مهر در شهرک اندیشه یزد احداث شده و در ابتدا آورده هر نفر 200 میلیون ریال بود که به 370 میلیون ریال رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت : در رابطه با مسکن مهر استان یزد بیش از 80 درصد این واحد ها افتتاح شده و بقیه آن ها نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
سید محمد پژمان افزود : قول ما نیز از اول همین بود که تا پایان سال 94 این واحد ها به اتمام خواهد رسید که تا کنون هم بر همین اساس اقدام شده است .
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ایران خاطرنشان کرد : در زمینه مسکن مهر تعهداتی که به عهده دولت بوده انجام شده است و اگر هماهنگی کامل بین شرکت تعاونی های مسکن مهر و مردم و دولت وجود داشته باشد قطعا سرعت به نتیجه رسیدن کارها نیز بیشتر خواهد شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد نیز در این مراسم گفت : بیش از 18 هزار و 301 واحد مسکن مهر در استان یزد اغاز شده که تا کنون بیش از 11 هزارو 241 واحد به بهره برداری رسیده و امروز نیز 2 هزار و 392 واحد به بهره برداری می رسد.
غلامرضا رضایی افزود : تعداد 4 هزار و 668 واحد مسکن مهر باقیمانده در استان یزد نیز تا کنون بیش از هشتاد درصد پیشرفت کار دارد و تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: واحد های مسکن مهر اندیشه که امروز به بهره برداری رسید دارای 130 متر زیر بنای ساختمان و 175 متر کل زمین است که خانه های شمالی دارای پارکینگ هستند .
مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: مجتمع مسکونی دیگری با نام برجهای دو قلو امروز به بهره برداری می رسد که دارای 384 واحد مسکونی از 56 متر تا 410 متر مربع است و امروز نصف این واحد ها که به اتمام رسیده به بهره برداری می رسد.
در این مراسم که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران برگزار شد علاوه بر افتتاح مسکن مهر شهرک اندیشه ، فاز اول واحد مسکونی برج های دو قلوی یزد نیز به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار