باعضویت درصندوق بیمه عشایروروستاییان

700 خانوار روستایی وعشایری دره شهر بیمه شدند

رئیس اداره تعاون روستایی دره شهر گفت: این بیمه بر اساس درآمد خانوار های روستایی تعریف شده است و پرداخت به صورت سالانه و یکجا می باشد،
کد خبر: ۹۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶ 13 September 2015

مالک داراب زاد رئیس تعاون روستایی  دره شهر گفت: بیش از 700 خانوار این شهرستان در عضویت صندوق بیمه عشایر و روستایی هستند.

وی اظهار کرد: دو  شرکت تعاون روستایی  ام البنین در مرکز شهرستان و همگام ماژین در بخش ماژین کار ثبت نام عشایر و روستاییان را دراین صندوق انجام می دهند.

داراب زاد با بیان اینکه امروزه استقبال از این نوع بیمه در حال افزایش است، افزود: این پوشش بیمه ای که در نوع خود بهترین پوشش حمایتی از خانوار روستایی می باشد در حال نهادینه شدن در سطح شهرستان است.

وی تصریح کرد: با توجه به  خطرات تهدید کننده زندگی حین کار کشاورزی مانند سکته، بهتر است هر روستایی و عشایری که هیچ گونه پوشش بیمه ای بازنشستگی ندارد با عضویت در این صندوق آتیه خود و خانواده را تضمین کند.

داراب زاد با بیان اینکه این بیمه بر اساس درآمد خانوار های روستایی تعریف شده است افزود: پرداخت این بیمه به صورت سالانه و یکجا می باشد که  دولت  نسبت به سایر بیمه ها بیشترین سهم را پرداخت می کند.

رئیس تعاون روستایی دره شهر خاطر نشان کرد: دولت با برداشتن سقف سنی و دادن مستمری از کارافتادگی حین کار برای بیمه شدگان تحقق بخش عدالت اجتماعی به معنی واقعی کلمه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار