توزیع سه هزار بسته کمک مومنانه در بابلسر

سرهنگ مصطفی بازوند گفت: رزمایش بزرگ کمک مومنانه بابلسر با همکاری سپاه ناحیه بابلسر، مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج، دفتر امام جمعه و بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی این شهرستان و مشارکت همه مردم در سطح محلات برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 18 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، رزمایش بزرگ کمک مومنانه شهرستان بابلسر در ایام جشن شعبانیه و با تهیه و توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی با حضور مسئولان و بسیجیان شهرستان بابلسر در مصلی این شهر برگزار شد.

توزیع سه هزار بسته کمک مومنانه در بابلسر
 
توزیع سه هزار بسته کمک مومنانه در بابلسر
 



به گزارش خبرنگار ما ، سرهنگ مصطفی بازوند گفت: رزمایش بزرگ کمک مومنانه بابلسر با همکاری سپاه ناحیه بابلسر، مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج، دفتر امام جمعه و بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی این شهرستان و مشارکت همه مردم در سطح محلات برگزار شد.

وی افزود : در این رزمایش ما توانستیم با مشارکت همه مردم محلات شهرستانهای بابلسر که خودشان هم در تهیه مبالغ و هم در تهیه اقلام بسته معیشتی مشارکت داشتند بیش از 3هزار بسته معیشتی را جمع آوری کنیم و انشالله طبق لیست و زمانبندی تا ماه مبارک رمضان به صورت مرحله ای این بسته های معیشتی در بین مردم نیازمند توزیع خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار