پرواز برای ادای احترام به خلبانان شهید

کد خبر: ۹۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 16 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد  ۹ استاد خلبان هوا نیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه با پرواز بر فراز آسمان کهگیلویه وبویراحمد و ادای احترام به مقام شامخ شهدای خلبان این استان جشن دانش آموختگی خود را برگزار کردند.

این استاد خلبان های دانش آموخته که با پنج فروند بالگرد بر فراز آسمان این استان ظاهر شدند همچنین در فرودگاه یاسوج مورد استقبال برخی مسوولان و مقامات اجرایی و فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد قرار گرفتند.

این استادان خلبان همچنین به مقام شامخ دو شهید خلبان استان کهگیلویه وبویراحمد شهید عبدالهادی ملک‌حسینی فرزند برومند آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده فقید پیشین ولی فقیه در کهگیلیویه وبویراحمد و شهید خلبان حمید رحیمی فر ادای احترام کردند.
این دانش اموختگان مرکز آموزش خلبانی شهید وطن پور اصفهان همچنین با پرواز مانوری با آیت الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و برادر شهید خلبان سید عبدالهادی ملک حسینی نیز دیدار کردند.
آنان نیز با حضور در گلزار شهدای یاسوج با نثار گل، قرائت فاتحه، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا به مقام شامخ شهیدان و آرمان های امام (ره) و انقلاب تجدید پیمان کردند.
این استاد خلبان ها دانش آموختگان سرگرد استاد خلبان بهمن ایمانی یکی از دانش آموختگان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در این زمینه، گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی همواره یکی از ماموریت‌های اصلی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی بویژه برای دانش آموختگان و دانشجویان خلبان است.

در این آیین سرهنگ خلبان منصور سلطانی جانشین مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور اصفهان اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم که همراه تعدادی از دانشجویان دوره استاد خلبانی در این پرواز ناوبری مسیر یاسوج را انتخاب کنیم.

وی گفت: توفیقی شد تا از برخی خانواده شهدا سرکشی کرده و به یاد دو خلبان شهید این استان شهیدان سید حسین ملک‌حسینی و شهید حمید رحیمی‌فر در این استان و در جمع خانواده گرانقدر شهیدان باشیم.

سلطانی بیان کرد: هدف یک هدف آموزشی و فرهنگی بود چرا که در مرکز آموزش ابتدا تربیت و سپس آموزش را مد نظر قرار می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده شهدا همان‌گونه که فرمانده معظم کل قوا فرموده‌اند کمتر از شهادت نیست، لذا به همین منظور همواره اینگونه برنامه‌ها را در دستور کار داریم تا نسبت به بالا بردن سطح اعتقادات دانشجویان خود کمک کرده باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار