نماینده اسبق بروجرد:

مردم خوزستان حق بزرگی برگردن انقلاب و نظام دارند

نمانیده اسبق مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خوزستان حق بزرگی بر گردن انقلاب و نظام دارند و باید مسئولان با کار جهادی و شبانه روزی مشکلات آنان را رفع کنند.
کد خبر: ۹۸۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 23 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، "بهرام بیرانوند" روز جمعه در گفت و گو با اهالی رسانه  افزود: خوزستان سرزمین پربرکت با مردمانی خوب که حق عظیمی بر گردن ایران بزرگ دارند.

وی اظهار داشت: متاسفانه مردم خوزستان متحمل سختیهای بزرگی شده اند و امیدواریم که یک اتفاق دوسویه رخ دهد از یک طرف تلاش مسئولان برای حل مشکلات بیشتر شود و از سوی دیگر مردم صبوری کنند تا مسئولان مشکلات را رفع کنند.

نماینده سابق مجلس گفت: قطعا با صبری که از مردم خوزستان سراغ داریم  و تلاش مضاعف مسئولان، خوزستان از این مرحله دشوار عبور خواهد کرد.

بیرانوند افزود: هم اکنون یک دوران خشکسالی را طی می کنیم و میزان نزولات جوی به شدت کم شده است ، درچند سال گذشته فراوانی آب و سیلاب باعث مشکلاتی در خوزستان شده است و اولین بار است که با مشکل بی آب خوزستان روبرو هستیم.

وی اظهار داشت: در شرق استان خوزستان و در حوزه آبریز دز و کارون مشکلات کمتری وجود دارد و مشکل در حوزه آبریز کرخه است که آورد رودخانه ها و ذخیره سدها کم شده است.

وی بیان کرد: از قبل تمهیداتی اندیشیده شده است، یکی از بزرگترین سدهای خاکی سد کرخه است که گنجایش 6 میلیارد متر مکعب آب دارد اگر آب قابل توجهی پست سد کرخه باشد می تواند صدها هزار هکتار زمین های نوبنیاد را مشروب کند.

بیرانوند افزود: مطمئنا کسی راضی به بروز این مشکلات در خوزستان نیست،  برادران و خواهران ما در خوزستان هستند و اینها عائله های نظام هستند و انتظار داریم که مسئولان تلاش مضاعف کنند تا این مشکل خوزستان حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار