مدیر‌کل ‌اجتماعی استانداری بوشهر:
امیدوارم همه ما دست به دست هم دهیم تا از فرصتی که شهدا و امام خمینی(ره) برای ما فراهم کرده‌اند، استفاده کنیم و همه تلاش خود را در نظام اسلامی به‌کار گیریم تا در سایه قرآن از آن فرصت در این عصر و زمان بهره ببریم.
کد خبر: ۱۰۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 24 September 2015
تابناک بوشهر: مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: با تلاش‌های مسئولان و کارشناسان امور قرآنی و فرهنگی ‌بوشهر، سند جامع قرآنی استان ‌تدوین و همزمان با روز قرآن استان بوشهر از آن رونمایی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین رزمجو دیروز در آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی قرآن کریم اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه مانوس شدن با قرآن کریم مایه عزت و افتخار مسلمانان می‌شود اظهار داشت: در صدر اسلام تا امروز در هر مقطع از تاریخ در هر کجا که مسلمانان به قرآن وفادار بودند عزت دنیوی و اخروی پیدا کردند.
                                                                       
وی خاطرنشان کرد: برخی کشورها در شرایطی ادعای تولید علم دارند که در قرن چهارم و پنجم هجری،علم در اختیار مسلمانانی بوده است که در سایه قرآن زندگی کرده‌اند و گام برداشتند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر تلاش برای توسعه فرهنگ قرآنی را افتخاری برای مسئولان دانست و تصریح کرد: قرآن کریم کتاب آسمانی است که برای سعادت و کمال استان باید به آن عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه قرآن‌کریم کتاب عمل است افزود: یکی از آموزه‌های قرآن استقلال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در پناه آن به قله‌های رفیع در همه عرصه‌ها دست یافته است.

رزمجو بیان کرد: دین اسلام در سایه آموزه‌های قرآنی حقوق همه مردم و ادیان را به رسمیت می‌شناسد و به آنها احترام می‌گذارد، چون اسلام همه را به دید برادر مسلمان خود نگاه می‌کند.

وی تاکید کرد: این عزت مسلمانان بدون شک در عرصه علم و خدمت به‌همین گونه است، در این میان مهم آن است که درک درستی در سایه قرآن پیدا کنیم و در جامعه قرآنی پیش رویم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با تاکید بر بهره جستن از قرآن کریم برای رستگاری و سعادت گفت: امیدوارم همه ما دست به دست هم دهیم تا از فرصتی که شهدا و امام خمینی(ره) برای ما فراهم کرده‌اند، استفاده کنیم و همه تلاش خود را در نظام اسلامی به‌کار گیریم تا در سایه قرآن از آن فرصت در این عصر و زمان بهره ببریم.

رزمجو با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهم قرآنی است افزود: این استان با داشتن زیرساخت‌های لازم از بنیه‌های لازم قرآنی برخوردار است که دراین راستا برنامه‌های مهم تقویت زیرساخت‌های قرآنی تدوین شده است.

وی از تدوین سند جامع قرآنی استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با تلاش‌های مسئولان و کارشناسان امور قرآنی و فرهنگی استان بوشهر سند جامع قرآنی این استان تدوین و همزمان با روز قرآن 16 اسفند از آن رونمایی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار