مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر:
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر گفت: مشکل افت فشار و قطعی شبکه توزیع آب سه هزار مشترک ساکن در شهرک‌های گل سفید و صالح‌آباد شهر روانسر با حدود ۹ هزار نفر جمعیت برطرف شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ 01 November 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «غفار صالحی»افزود: با توجه به رشد جمعیت و در نتیجه افزایش مشترکان و انشعابات واگذار شده، ساکنان شهرک‌های گل سفید و صالح آباد شهر سالیان سال است در فصل گرما و پیک مصرف با مشکل افت فشار و تاحدودی قطعی آب مواجه بودند.

وی تصریح کرد: این موضوع نارضایتی شهروندان را به دنبال داشت که با تاکید مسوولان و پیگیری‌های متعدد، کار مطالعات و طراحی خطوط انتقال و شبکه توزیع این شهرک‌ها در دستور کار امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر ادامه داد: پس از تایید طرح، عملیات اجرایی یک هزار و ۲۰۰ متر لوله‌گذاری آب در اقطار ۱۱۰ و ۱۲۵ با لوله پلی اتیلن و انجام رینگ شبکه توزیع آب در پنج نقطه به منظور تقویت و تامین فشار آب مشکل ساکنان شهرک‌های گل سفید و صالح آباد برطرف شد.

صالحی با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح چهار میلیارد ریال است که از محل اعتبارات داخلی شرکت آب و فاضلاب استان تامین شده است، گفت: با تخصیص اعتبارات مابقی کار اصلاح شبکه توزیع آب در این شهرک‌ها تکمیل

می‌شود.

طول شبکه توزیع و انتقال آب شهرستان روانسر ۳۵۱ کیلومتر است. این شهرستان ۲۹ هزار و ۹۵۳ مشترک آب و فاضلاب دارد که ۱۹ هزار و ۵۸۹ مشترک آن شهری و ۶ هزار و ۳۶۴ مشترک نیز روستایی است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار