مدیرکل استاندارد استان همدان خبر داد.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همدان از ادامه بازرسی‌های دوره‌ای و مستمر از جایگاه‌های استان تا ایمن سازی همه جانبه خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 28 December 2021
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همدان از ادامه بازرسی‌های دوره‌ای و مستمر از جایگاه‌های استان تا ایمن سازی همه جانبه خبرداد.
 

به گزارش تابناک همدان از باشگاه خبرنگاران، محمد مددی مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همدان در بازدید از یکی از از جایگاه‌های سی ان جی شهر همدان گفت: بازرسی از جایگاه‌های CNG، همواره به صورت دوره‌ای و مستمر توسط بازرسان شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام می‌پذیرد.

او با بیان اینکه این کار با هدف ایمن سازی جایگاه‌های عرضه سوختت انجام می‌شود، تصریح کرد: نازل‌های بدون برچسب صحت عملکرد استاندارد غیر قانونی است و در صورت مشاهده هم استانی‌های می‌توانند مراتب را با شماره ۱۵۱۷ تلفن رسیدگی به شکایات این اداره کل استاندارد استان همدان در میان بگذارند.

مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همدان با بیان اینکه نازل‌های موجود در جایگاه‌های سوخت در استان همدان، هر سه ماه به منظور صحت عملکرد مورد بازرسی قرار می‎ گیرند، افزود: در هشت ماهه سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۴۷۸ مورد بازرسی از نازل‌های عرضه سوخت مایع در سطح استان همدان انجام شده است.

مددی با بیان اینکه بررسی فنی و آزمون این نازل‌‎ها در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و صحت عملکرد آن‌ها سلامت مردم انجام می‌شود گفت: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای توسط کارشناسان اداره‌کل استاندارد همدان و شرکت‌های ذیصلاح مورد بررسی قرار می‎گیرد و این اداره کل اجازه کم فروشی به مردم را نخواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار