صفحات تاریخ حیات مردم ایران زمین آكنده از افتخارات و حماسه هایی است كه هریك به تنهایی برای غرور یك ملت كافیست.
کد خبر: ۱۰۱۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰ 29 December 2021


به گزارش تابناک کرمانشاه، صفحات تاریخ حیات مردم ایران زمین آكنده از افتخارات و حماسه هایی است كه هریك به تنهایی برای غرور یك ملت كافیست. از حكمت فرزانگان گرفته تا رشادت سربداران، از علم عالمان فرهیخته تا خون های پاك بر زمین ریخته، از قطع دست تجاوزگر به خاك پاك ایران تا كوركردن چشم فتنه در قلب ایران، همگی نشان ازیك ویژگی بزرگ ملت ایران اسلامی دارد و آن هم بصیرت است.

ملتی كه همیشه عزت و شهادت را بر ذلت ترجیح داده و با وجود همه سختی ها و فشارها، تسلیم زورگویان نشده و در ورای تاریخ پرافتخار خود، انقلابی شگرف را كه الگوی تمام آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان شده، رقم زده است شایسته هزاران بار تقدیر و سپاس است.

دهه بصیرت یادآور حوادثی همچون حماسه تاریخی 9 دی روز میثاق با ولایت و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی (ره) است . نهم دی 88 روزی فراموش ناشدنی بود. روزی كه بصیرت رمز پیروزی ملت شد و پیوند عاشورایی امت و ولایت، برگ زرین دیگری را به تاریخ ایران عزیز افزود و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حماسه ای ماندگار نام گرفت و سیزدهم دی ماه سال 98 که دشمن بار دیگر عجز و ناتوانی خود را در هراس ازدلاورمردان این مرز و بوم ثابت کرد .

تاریخ چندین ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای و همچنین پیشرفت های دفاعی ایران از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند و با به شهادت رساندن فرزندان و سرداران ایران اسلامی از جمله شهادت سردار دلها سردار حاج قاسم سلیمانی (ره) سعی در خاموش نمودن شعله های استکبار ستیزی این ملت دارند اما دشمنان این را بدانند امروز همه ملت شریف ایران و همه مبارزان جبهه مقاومت، سردار سلیمانی هستند" و با شهادت این سردار الهی، آتش مبارزه نه تنها کم فروغ نشد بلکه انگیزه های جهاد و شهادت پر رنگ تر گردید. 

دهه بصیرت با همه تحليل ‌ها و بررسي ‌ها يك نكته مهم داشت و آن اینکه دشمنان نظام و انقلاب لحظه ‌اي دست از دشمني برنخواهند داشت، لذا بايد با بصيرت و درك انقلابي و حضوري مداوم با نگاه به سرچشمه معارف ولايت و رهبري راه را همچون گذشته ادامه دهیم تا كشتي نجات ملت ‌ها را با گذر از طوفان ‌ها وموج‌ هاي خطرناك به ناخداي اصلي آن ،حضرت بقيه ‌الله ‌الاعظم (عج) بسپاريم.

اتاق اصناف مرکز استان کرمانشاه ،بسیج اصناف و اتحادیه های صنفی ضمن تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام به مقام شامخ آن شهید والا مقام و گرامیداشت حماسه 9 دی ماه که یادآورحضور آگاهانه ملت مسلمان ايران در خلق اين حادثه تاريخي می باشد از درگاه خداوند متعال براي ملت قدردان ايران اسلامي و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ‌اي (مد ظله ‌العالي ) موفقيت وسربلندي مسئلت دارند.
اتاق اصناف کرمانشاه بسیج اصناف کرمانشاه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار