هتل های تهران در شرایط کرونایی بهترین انتخاب هستند؛ چون پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 01 January 2022

 بهترین هتل های تهران در شرایط امیکرون

تهران با آن عظمت و بزرگی که دارد، به‌طورقطع جاهای دیدنی و مراکز تجاری فراوانی را در خود جای داده است. پیشنهاد می‌کنیم برای یک‌بار هم که شده در طول عمرتان باید به این شهر پر هیاهو و بزرگ سفر کنید. جذاب‌ترین بخش تهران، اقامتگاه‌های آن است. هتل های تهران کلکسیونی جذاب را تشکیل داده‌اند که حتی در این روزهای کرونایی هم می‌توانید از سفر خود لذت ببرید. فقط کافی است پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نموده و هتل هایی که مناسب شرایط امیکرون هستند را بشناسید.

هتل بین المللی اسپیناس

 لابی هتل اسپیناس بلوار تهران

اگر در جستجوی هتل های لوکس تهران هستید، هتل اسپیناس را به لیست خود اضافه کنید. این هتل جذاب و زیبا دقیقا در مرکز تهران قرار گرفته و یکی از منحصربه‌فردترین و باشکوه‌ترین هتل های تهران محسوب می‌شود. هتلی که با معماری خاص و خیره‌کننده‌اش شما را مجذوب خود می‌کند. اتاق‌های شاهانه هتل اسپیناس تهران با لوکس‌ترین وسیله‌ها چیدمان شده که از دیدن آن‌ها حیرت‌زده می‌شوید.

همه چیز در این هتل بسیار شاهانه و لوکس است که حس آرامش را به شما القا می‌کند. از همه مهم‌تر اینکه هتل اسپیناس تهران به فکر سلامتی میهمانانش است و در شرایط امیکرون، پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کند. تمامی واحدهای اقامتی هتل بین المللی اسپیناس به خوبی ضدعفونی شده و به‌طور مداوم نظافت می‌شوند. امکانات تفریحی و رفاهی این هتل نیز حتما نظر شما را جلب می‌کند. هتل اسپیناس دارای باشگاه ورزشی مجهز با دستگاه‌های تخصصی بوده؛ همچنین دارای استخر استاندارد و سالن‌های مجهز برای برگزاری سمینار است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

 اتاق دو تخته تویین هتل اسپیناس پالاس تهران با تم طلایی

حتماً از قیمت هتل در تهران خبر دارید! اگر جزو دسته‌ای هستید که هرگز کیفیت را فدای قیمت نمی‌کنند، هتل اسپیناس پالاس تهران بهترین گزینه برای شماست. هتلی کاخ‌‌مانند و باشکوه که در انتظار مسافران سخت‌پسند تهران است. هتل اسپیناس پالاس تهران در ۲۱ طبقه ساخته شده و ویو زیبایی از شهر تهران را به نمایش گذاشته است. این هتل در راستای جلب رضایت مشتریانش هر تکنیکی را پیاده سازی کرده است. هتلی ۵ ستاره که با معماری خاص و منحصربه‌فردش در منطقه سعادت آباد می‌درخشد.

این هتل دارای بهترین رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و واحدهای اقامتی است. هتلی بین المللی که نیاز شما را به خوبی پاسخ می‌دهد. هتل اسپیناس پالاس واحدهای اقامتی مجهز و لوکسی دارد که نظیر آن‌ها سوئیت اسکای در همسایگی ابرهاست. پنجره‌های تمام‌ قدی این واحد اقامتی چشم‌انداز خوبی را به ارمغان آورده تا با خیال راحت تمام شهر را به تماشا بنشینید. خدمات لوکس این هتل هم حتما شما را راضی می‌کند. از تالارهای باشکوهش گرفته تا استخرها و جکوزی‌های فوق لاکچری که نظر هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

هتل تاج محل تهران

فضای داخل آپارتمان، هتل تاج محل تهران

اگر هوس اقامتی رویایی کرده‌اید، باید به فکر رزرو هتل در تهران باشید؛ آن هم هتل تاج محل. هتلی که در شمال تهران قرار گرفته و به عنوان یک هتل ۵ ستاره شناخته می‌شود. هتل تاج محل در سال ۱۳۸۰ ساخته شده و معماری‌اش تمدن ایرانی را به رخ می‌کشد. البته در این معماری از سبک هندی هم استفاده شده؛ به همین دلیل هم هتل تاج محل را به عنوان هتلی با سبک منحصربه‌فرد و خاص می‌شناسند. هتل تاج محل سوئیت‌ها و واحدهای اقامتی لوکسی دارد.

سوئیت‌هایی که نور پردازی خاص و تابلوهای مجللش شما را شیفته خود می‌کند و حتماً از وان‌های تمیز و بهداشتی آن لذت خواهید برد. تخت‌های راحتی آن که در سوئیت‌ها به شکل نیم‌دایره طراحی شده، مناسب شبی رویایی و اقامتی بی‌دغدغه هستند. هتل تاج محل در ۸ طبقه بنا شده و دارای ۸۰ واحد اقامتی مجهز و لوکس است. همه چیز در این هتل اشرافی به نظر می‌رسد؛ از نحوه برخورد پرسنل هتل گرفته تا خدمات رفاهی و تفریحی ایده‌آلش. هتل تاج محل حتی در شرایط امیکرون هم پر متقاضی است؛ چون تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند و اتاق‌ها به‌طور‌ مداوم نظافت خواهند شد.

هتل المپیک تهران

اگر قیمت هتل های تهران چالشی را برایتان به وجود آورده است، هتل المپیک را برای اقامت انتخاب کنید. هتلی زیبا در غرب تهران که به عنوان یک هتل ۴ ستاره شناخته می‌شود. این هتل مشرف به مجموعه ورزشی آزادی است و برای ورزش‌دوستان بهترین اقامتگاه به شمار می‌رود. هتلی که با اشراف به پارک جنگلی چیتگر چشم‌اندازی زیبا را در اختیار شما قرار می‌دهد تا نهایت لذت را ببرید.

با اقامت در هتل المپیک تهران دیگر حوصله شما سر نمی‌رود؛ این هتل به دریاچه آزادی و دریچه بین المللی خلیج فارس نزدیک است. همچنین بدون هیچ ترافیکی می‌توانید به فرودگاه بین المللی امام خمینی و فرودگاه مهرآباد برسید. از امکانات و خدمات این هتل می‌توان به سالن بدن‌سازی، سونا، جکوزی، استخر و سالن بیلیارد اشاره نمود. همچنین در این هتل اینترنت به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

هتل اوین تهران

اگر برای سفر کاری به تهران می‌روید و مجبورید در شمال تهران اقامت داشته باشید، هتل پارسیان اوین بهترین گزینه است. این هتل با ۱۵۰ واحد اقامتی شما را در انتخاب آزاد می‌گذارد تا مطابق با سلیقه خود یکی از اتاق‌ها و سوئیت‌هایش را انتخاب کنید. هتلی که در تقاطع بزرگراه چمران و اتوبان یادگار امام واقع شده است. همچنین هتل اوین دسترسی خوبی به فرودگاه، مرکز شهر و نمایشگاه بین المللی دارد.

هتل اوین تهران دارای صندوق امانات شخصی داخل اتاق‌هاست. همچنین از اینترنت پرسرعت هم بهره‌مند است. با اقامت در این هتل جذاب و زیبا می‌توانید اقامتی خوش داشته باشید. از دیگر مزیت‌های هتل اوین، معماری حیرت‌انگیز آن است که با سبکی متفاوت ساخته شده است. خوشبختانه این هتل در منطقه خوش آب و هوایی قرار دارد و امروزه به عنوان یک هتل ۴ ستاره شناخته می‌شود.

هتل آزادی تهران

برای رزرو هتل در تهران، هتل آزادی هم گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. این هتل یکی از بهترین هتل های شمال تهران محسوب می‌شود. در واقع هتل آزادی یکی از قدیمی‌ترین هتل های تهران است که با ۲۵ طبقه آماده پذیرایی از میهمانان پایتخت است. هتل آزادی واحدهای اقامتی لوکسی دارد که نظیر آن‌ها سوئیت‌های رویال، دوبلکس و پرزیدنتال است. هتل ۵ ستاره آزادی به عنوان یک هتل بین المللی دارای تمامی امکانات روز دنیا بوده و یکی از بهترین هتل های تهران شناخته می‌شود.

هتل استقلال تهران

مگر می‌شود هتلی به مساحت ۷۰ هزار مترمربع که در دامنه رشته کوه‌های البرز ساخته شده، هتل بدی باشد؟ هتل استقلال که در گذشته به هتل رویال هیلتون شناخته می‌شد، امروزه یک هتل ۵ ستاره است که تابه‌حال توانسته به خوبی به مسافران شهر تهران خدمت کند. این هتل بلند قامت در نزدیکی خیابان ولیعصر ساخته شده است.

بنابراین می‌توانید به سادگی خودتان را به خیابان ولیعصر برسانید و یک پیاده‌روی دلچسب داشته باشید. هتلی که کمتر از ۵ دقیقه با نمایشگاه بین المللی تهران، سازمان صدا و سیما و اجلاس سران فاصله دارد. این هتل امکانات خوبی نظیر پارکینگ، خدمات فیلم‌برداری و عکاسی، صنایع دستی، نمایشگاه، آرایشگاه، فروشگاه، مصنوعات چرمی، دستگاه خودپرداز، استخر و رستوران دارد.

جمع‌بندی

هتل های تهران مجموعه‌ای بی‌نظیر هستند که حتی در شرایط سخت هم به مسافران خود، خدمات می‌دهند. بهتر است این هتل ها را به صورت آنلاین رزرو کنید. با این روش دیگر نیازی نیست در قسمت پذیرش هتل منتظر بمانید. یکی از بهترین وب سایت‌ها برای رزرو آنلاین هتل های تهران، ایران هتل آنلاین است که می‌توانید از تخفیفات خوبش نیز بهره‌مند شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار