کریمی از نجات یک کودک سه‌ساله درحال سقوط از یک ساختمان سه طبقه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 04 January 2022

به گزارش تابناک قم، حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به جزییات این حادثه گفت: با اعلام خبر احتمال سقوط یک کودک سه ساله از تراس طبقه سه یک واحد آپارتمانی در بلوار جمهوری اسلامی به سازمان آتش‌نشانی قم، نیرو‌های امداد و نجات در اسرع وقت از ایستگاه همجوار به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با تلاش نیرو‌های امداد و نجات و ورود تیم اول به منزل؛ این کودک در حال سقوط را از محل حادثه در تراس خانه خارج و تحویل خانواده اش دادند.

کریمی گفت: تیم‌های دوم و سوم نیز برای نجات این کودک در حال سقوط اقدام به بازگشایی نردبان و تشک نجات کردند که با سرعت عمل تیم اول، نیازی به اقدامات تیم‌های دوم و سوم نشد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در پایان با توصیه به شهروندان قمی گفت: خانواده‌ها با هر مشغله‌ای که دارند کودکان خود را در خانه تنها نگذارند و در صورتی که به هر دلیلی مجبور به تنها گذاشتن کودک در خانه هستند تمام ورودی‌های تراس و پشت بام‌ها را قفل کرده و تمام تراس‌ها را مجهز به نرده و حفاظ‌های آهنی با مشبک‌های ریز کنند تا امکام رد شدن هیچ یک از اعضای بدن کودکان از آن‌ها ممکن نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار