مدیر پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح اراک گفت: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح سردار مقاومت از ۲۲ بهمن‌ماه پارسال آغاز شد و مقرر شده بود ظرف مدت ۱۸ به ماه به پایان برسد اما این طرح زودتر از موقع مقرر انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 30 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،روح الله دولت آبادی، افزود: اعتبار اولیه این طرح با آسفالت ۴۰۰ میلیارد ریال بوده که ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی قرارگاه خاتم الانبیا و شهید رجایی هزینه شده و از ۸۰ میلیارد ریال سهم آسفالت این طرح نیز، ۳۰ میلیارد ریال تاکنون برای آسترکشی هزینه شده است.
وی یادآورشد: مساحت این پل ۲ هزار و ۴۰۰ متر است و دارای چهار کنارگذر، ۲ مسیر زیرگذر که هر مسیر قسمت رفت و برگشت دارد و ۲ مسیر رفت و برگشت بی‌آرتی نیز ایجاد شده است.
مدیر پروژه تقاطع های غیرهمسطح اراک ادامه داد: تاسیسات مسیر اجرای این طرح با مشکلات زیادی همراه بود اما همه تلاش‌ها برای رفع موانع و اجرای با کیفیت طرح به کار گرفته شد.
دولت آبادی افزود: برای مدت یک ماه با مشکل کمبود سیمان مواجه بودیم و این مهم نیز مشکلاتی را در روند اجرای طرح ایجاد کرد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر مسئله اصلی برای زیربار ترافیک قرار دادن این طرح، آسفالت است که این موضوع نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی و سردی هوا با تاخیر همراه شده است.
مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح مقاومت اراک اضافه کرد: اگر شرایط هوایی اجازه دهد، کار آسفالت این طرح بزرگ انجام می‌شود و امید است شهروندان همچنان صبوری و همکاری خوبی داشته باشند تا یک طرح با کیفیت در اختیار آنها قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار