استاندار مرکزی گفت:اقتدار و آزادگی،ارمغان انقلاب اسلامی برای مردم شجاع و خستگی ناپذیرآن بود که با تقدیم هزاران شهید توانستند این انقلاب مردمی را در تاریخ جهان اسلام به ظهور رسانده و الگویی بسیار مناسبی برای دیگر کشورهای آزدایخواه جهان اسلام باشند.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 03 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر فرزاد مخلص الائمه با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر بر مردم سلحشور ایران اسلامی افزود:انقلاب اسلامی ایران توانست عزت ،اقتدار و آزادگی را به مردم ایران هدیه داده و موجب الگو گرفتن سایر کشورها از این انقلاب مردمی شده است.
وی یادآورشد: تردیدی نیست که ما همواره باید قدردان شهدایی باشیم که با اهداء خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و با بصیرت انقلابی خود، در عمل ثابت کردند که هیچ فرد و قدرتی را یارای مقابله با قدرت ایمان و اراده قلبی مومنان نیست.
استاندار مرکزی با تبیین نقش نیروهای مسلح پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حراست از کیان این مرز و بوم و ارزش های والای این انقلاب افزود: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، همواره حافظ نظم و امنیت درجامعه اسلامی بوده و با تلاش جهادی توانسته است به زیبایی هرچه تمامتر در میدان عمل از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرده و اهداف متعالی آن را به پیش ببرد.
دکترمخلص الائمه تحول اساسی و بنیادین در نیروهای مسلح را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: نگرش دینی انقلاب باعث شده است که بر خلاف گذشته، مردم به پليس اعتماد کامل داشته باشند زیرا در همه صحنه‌ها به صورت شبانه روزی، پلیس را درکنار خود دیده و دریافته اند که این نیروی انقلابی همواره در راه ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی آنان از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و در این راه پر فراز و نشیب، شهیدان بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار