سرلشکر ایزدی در ارومیه
معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا گفت: ‌‌جمعی از مردم مسلمان دنیا بر اثر بی‌تدبیری و ضعف موجود در‌ حکومت سعودی در سرزمین منا ‌جان باختند.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵ 29 September 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیـــه، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی عصر امروز در همایش بزرگ رزمندگان اسلام که در مصلی امام خمینی (ره) با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شد، اظهار داشت: ما به معنای واقعی کلمه به استقامت مامور هستیم و باید آحاد جامعه را به سمت و سوی ایستادگی و مقاومت دعوت کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در همه عرصه‌ها باید حاضر و آماده باشند، افزود: دفاع همچنان باقی است و ما مکلف به تداوم راه خونین شهداء انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هستیم و باید در این زمینه با گام‌های بلند و عزم راسخ حرکت کنیم.

این مسئول در ادامه شهید مهدی باکری و سایر هم‌رزمان وی را بزرگترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و خاطرنشان کرد: باید همه اعضای جامعه اعم از خواهران و برادران مومن و انقلابی راه این سردار بزرگ اسلام و سایر شهدای گلگون‌کفن کشورمان را ادامه دهند.

وی با اظهار اینکه از استان پهناور آذربایجان غربی شهدای با اخلاص و بزرگ زیادی از جمله شهید باکری و امینی به انقلاب اسلامی ایران توسط مردم فهیم آن تقدیم شده است، یادآوری کرد: بنابراین باید همواره آرمان‌ها و اهداف امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر کشورمان را زنده نگه داشته و برای تحقق یافتن آن موارد تلاش کنیم.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه باید برای تبیین راه‌های قرار گرفتن در مسیر سعادت بشری حرکت کنیم، اضافه کرد: قرار گرفتن در جبهه حق و مقابله کردن با راه‌های باطل وظیفه هر انسانی است، بنابراین برای تشخیص آن و قرار گرفتن در این مسیر باید اقدام کنیم.

ایزدی با اظهار اینکه امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را به انفجار نور تعبیر کرده‌اند، بیان داشت: چنانچه پیرامون زوایای مختلف این تعبیر امام راحل همچنین ابعاد متعدد انقلاب اسلامی و دستاوردهای مختلف آن در زمینه‌های گوناگون بیندیشیم به طور قطع بیانات ایشان را درک خواهیم کرد.

این مسئول وفات یافتن جمعی از هم‌وطنان در عربستان سعودی و فاجعه انسانی منا را تسلیت گفت، اظهار داشت: متاسفانه هم‌نوعان و جمعی از مردم مسلمان دنیا بر اثر بی‌تدبیری و ضعف موجود در یک حکومت وابسته جان باخته‌اند، که این ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام به شمار رفته و قلب ملت‌ها را در اقصی نقاط دنیا به درد آورده است.

وی با اظهار اینکه طبق تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مردم ساکن در آذربایجان غربی رزمندگان سرزمین مجاهدت‌های خاموش هستند، بیان داشت: نقش مردم این استان پهناور در پیروزی‌های به دست آمده در هشت سال دفاع مقدس و حراست از تمامیت ارضی کشورمان به هیچ عنوان بر کسی پوشیده نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار