مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: فردا(یکشنبه)  تا روز سه شنبه، شرایط پایدار در منطقه تقویت می شود که مهم ترین پیامد آن مه صبحگاهی در اوایل وقت فردا است.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 12 February 2022

فیروز دولتشاهی در کفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، هوای استان امروز نیمه ابری تا ابری و در برخی نقاط مه آلود است.

وی افزود: در نواحی شرقی همراه با رگبار برف و باران می باشد که به تدریج از ابرناکی آسمان کاسته و بارندگی قطع می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از فردا(یکشنبه)  تا روز سه شنبه، شرایط پایدار در منطقه تقویت می شود که مهم ترین پیامد آن مه صبحگاهی در اوایل وقت فردا خصوصا در مناطق مرطوب و سردسیر و سبب روند آرام افزایش دمای هوا روزانه می شود.

وی خاطرنشان کرد: موجی کم رطوبت از روز چهارشنبه تا پایان هفته جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد، ضمن کاهش دمای روزانه و افزایش نسبی دمای شبانه، ممکن است در روز جمعه بارش های خفیفی همراه با وزش باد برای سطح استان در پی داشته باشد.

دولتشاهی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا استان بین کمینه دمای ۳ درجه سانتی گراد و بیشنه دمای۱٠ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی سنقر با کمینه دمای منفی ۱ درجه سانتی کراد و سومار با بیشینه دمای ۲٠ درجه سانتی گراد به ترتیب سرد ترین و گرمترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار