معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: در صورتی که محدودیت های جدید اعمال نشودو سفر نوروزی صورت گیرد باید هوشمندانه و بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا انجام شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 16 February 2022

برقراری سفرهای نوروزی مستلزم رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا می باشدبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه منوچهر فخری در نشست ستاد سفرهای نوروزی که امروز در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه 23 دستگاه اصلی عضو این ستاد هستند، اظهار کرد: باید برای استان شرایطی مهیا کنیم که مردم سفر کنند و با شرایط مناسبی مواجه شوند.

وی با اشاره به جمعیت یک میلیونی استان کرمانشاه، افزود: با این جمعیت قطعا سفرهای داخلی خواهیم داشت و باید برای همین سفرها شرایط را محیا کنیم اگر چه کسی را تشویق به سفر نمی کنیم علی رغم شهره بودن کرمانشاه به مهمان نوازی اما باید شرایط بیماری کاملا تغییر کند تا سفرها به سهولت صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر وضعیت بیماری کرونا، خاطر نشان کرد: اگر قرار است سفری انجام شود باید هوشمندانه و بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا انجام شود و همچنین شرایطی فراهم کنیم تا استان ما برجسته باشد و صدا و سیما همچنین فضای مجازی در این امر موثر است.   

فخری با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی یادآور شد:  در این راستا تابع ستاد کرونا هستیم و دستگاه ها هم باید این موضوع را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی کرمانشاه شاخص است، تصریح کرد:
به تبعیت از سخنان استاندار باید کرمانشاه را خوب معرفی کنیم و در حال حاضر فرصت مناسبی است تا به این امر جانه عمل بپوشانیم.

وی بر رسیدگی به راه ها، نمازخانه ها، روستاهای هدف گردشگری، رستوران ها، پارک ها، فضاسازی ها و روشنایی ها در این ایام تاکید کرد و گفت: صدا و سیما و فضای مجازی در این راستا ظرفیت بسیار بالایی دارند و سراب نیلوفر نیز به عنوان یک پتانسیل بسیار خوب حتما مورد توجه قرار گیرد و جلسه ای در این راستا تشکیل می دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار