فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت:با تلاش و هوشیاری ماموران کلانتری 25 قم،2 نفر سارق شناسایی و دستگیر و به بیش از 25 فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 22 February 2022

به گزارش تابناک قم، سرهنگ "مرادحسین جعفریان" اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد منازل و اماکن خالی از سکنه در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 25 پانزده خرداد و ایجاد نارضایتی اهالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش و هوشیاری ماموران کلانتری موصوف، در ساعات پایانی شب ،فردی را در حال جا به جایی یکسری وسائل منزل مشاهده و وی را دستگیر می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد:در برسی سوابق فرد دستگیر شده مشخص شد که وی معتاد به مواد مخدر و دارای سوابق متعدد کیفری است،بنابراین با هماهنگی دستگاه قضائی ،منزل وی مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار زیادی اموال مسروقه منازل، مغازه و داخل خودرو کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد که آن فرد به علت شغلی که داشته مورد اعتماد اهالی محل بوده و از طریق این شخص اهالی محل رصد شده و به محض خروج از منزل و یا مغازه،وارد املاک آن ها شده و اموالشان را به سرقت می بردند.

جعفریان خاطرنشان کرد: با همکاری متهم و با هماهنگی مقام قضائی ، متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر و در مجموع به بیش از 25 فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان داشت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار