مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان از رشد ۱۵ درصدی مصرف بنزین در خوزستان در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷ 22 February 2022

نعمت‌الله نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص مصرف سوخت در خوزستان اظهار کرد: امسال میزان مصرف بنزین در جایگاه‌های خوزستان در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: این میزان افزایش مصرف در استان، به دلیل برداشته شدن محدودیت‌های تردد در دوران کرونایی است که باعث افزایش جابه‌جایی‌ها و رشد مصرف بنزین شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان گفت: امسال همچنین میزان مصرف CNG در خوزستان به طور میانگین در مقایسه با سال قبل، حدود ۶ درصد رشد داشته است.

نجفی در خصوص مصرف گازوئیل عنوان کرد: در سال جاری با توجه به افزایش حمل و نقل و تردد کامیون‌ها از بنادر خوزستان میزان مصرف نفت گاز (گازوئیل) در مقایسه با سال گذشته حدود ۸ رشد داشته است.

وی با اشاره به شایعات مطرح‌شده در خصوص وجود هوا در بنزین و کم فروشی جایگاه‌های سوخت بیان کرد: امکان ندارد که هوا با بنزین از نازل سوخت خارج شود و مطرح شدن چنین مسایلی صحیح نیست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان ادامه داد: ماهانه جایگاه‌های سوخت استان رصد و بررسی می‌شوند و جایگاه‌هایی که در عرضه سوخت، کم فروشی کنند پلمب می‌شوند. اداره استاندارد نیز هر ۳ ماه یکبار نسبت به بررسی جایگاه‌های سوخت اقدام می‌کند.

نجفی تصریح کرد: استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از استانداردهای مورد نظر اداره کل استاندارد بسیار سختگیرانه‌تر است و اجازه نخواهیم داد جایگاه‌های سوخت در این زمینه به مردم کم فروشی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار