در نشست هم‌اندیشی مسائل و مشکلات ۸۵ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان قم بررسی شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ 10 March 2022

به گزارش تابناک قم، در این نشست که ویژه ایام نیمه شعبان و نوروز  ۱۴۰۱ و  با حضور مدیر و مسئولان اجرایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با جایگاه‌داران برگزار شد، راهکار‌های لازم برای بهبود  ارائه خدمات به زائران و مسافران  بحث و بررسی شد.

در این نشست مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امسال، برخلاف سال‌های گذشته به‌دلیل فروکش‌کردن شیوع ویروس کرونا و واکسیناسیون گسترده  شاهد حجم زیاد مسافران در استان قم ایام نیمه شعبان و نوروز  ۱۴۰۱ خواهیم بود و همین موضوع لزوم افزایش آمادگی جهت استقبال از مسافرین و ارائه خدمات را چند برابر می‌سازد.

سید محمود طاهری با بیان این که استان قم دارای ۷۴ نقطه عرضه سوخت مایع و CNG شامل ۵۰ جایگاه عرضه سوخت تک و دومنظوره، ۶ جایگاه عرضه بنزین کوچک و ۱۸ جایگاه CNG تک‎منظوره است، گفت:در ایام نوروز  ارائه خدمات از لحاظ کمی و  کیفی نظارت و کنترل می‌شود.

او در پایان با اشاره به  حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در ۴ آبان ماه امسال گفت: قدردان حضور فعال و جهادی کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه  ، جایگاه داران و عوامل پشتیبان که در سریع‌ترین زمان ممکن، عبور از بحران را میسر ساختند،هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار