استاندار یزد گفت: خط قرمز ما کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رضایتمندی مردم و عدم ناامیدی آنها از دولت است لذا تمام اقدامات و فعالیت های ما در سطوح مختلف استانی، شهرستانی، بخشی و سطوح پایین تر باید مبتنی بر این اهداف باشد.
کد خبر: ۱۰۳۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 10 March 2022

به گزارش پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست مشترک با فرمانداران استان با بیان اینکه مردم به دولت سیزدهم امید دارند اظهار داشت: فرمانداران نماینده بلافصل استانداران و نمایندگان عالی نظام هستند لذا باید از جایگاه و ظرفیت های در اختیار خود برای حل مسائل و مشکلات موجود در شهرستان ها و توسعه و پیشرفت آن شهرستان استفاده کنند.

استاندار یزد گفت: ما وارث جریان انقلابی و جهادی دولتی هستیم که مردم به کارآمدی آن امید بستند لذا فرمانداران باید مقتدرانه و کارشناسانه تصمیمات لازم برای توسعه و اعتلای جایگاه شهرستان تحت مدیریت خود را اتخاذ کنند.

فاطمی در ادامه عنوان کرد: ما متعهد به مردم و نه متعهد به ماندگاری افراد منصوب شده هستیم.

وی با بیان اینکه ایران قوی؛ دولت ، استاندار ، فرماندار ، بخشدار و مدیر قوی می خواهد، گفت: فرمانداران باید شجاع، ریسک پذیر و با قدرت تصمیم گیری بالا باشند تا دیگر مدیران و نیروهای شهرستان نیز در این مسیر قرار گیرند.

استاندار یزد در بخش دیگری ار سخنانش با بیان اینکه فرمانداران پدران شهرستان ها هستند، گفت: فرمانداران باید پذیرای سخنانش هر فرد با هر گرایش و خط فکری باشند و در چارچوب قانون عمل کنند.

فاطمی در ادامه بر برقراری ارتباط گسترده با نخبگان و آحاد مردم، حضور در جلسات مردمی، ارتباط با صنعتگران و کارآفرینان و بهبود کسب و کار این بخش و انتخاب مشاورانی امین، صدیق و با تجربه برای هر حوزه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه حل مسائل و مشکلات با پشت میز نشینی و مکاتبه حل نمی شود، خطاب به فرمانداران گفت: یک روز از هفته را به پیگیری مسائل استانی و برگزاری جلسه با مدیران کل دستگاه ها اختصاص دهید.

استاندار یزد در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تعامل با ائمه جمعه شد.

فاطمی خاطرنشان کرد: فرمانداران باید با جدیت پیگیر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در شهرستان خود شوند همچنین اهتمام ویژه ای به حل مسائل واحدهای صنعتی شهرستان و پیشبرد پروژه های طرح اقدام ملی مسکن داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم برقراری ارتباط با بدنه نخبگانی و دانشگاهی، اظهارداشت: برنامه های تحولی شهرستان ها در قالب نشست هایی با حضور مدیران شهرستانی و نخبگان احصاء و در دستور کار قرار گیرد.

استاندار یزد با تاکید بر ارزیابی عملکرد مدیران شهرستانی توسط فرمانداران؛ ظرف کمتر از یک ماه، افزود: مردم به «تحول» رای داده اند لذا مدیران تحول آفرین، فعال و انقلابی ابقاء و سایر مدیران تکریم و به جای آن ها مدیران بار بردارِ انقلابی، ولایتمدار و دارای طهارت اخلاقی و اقتصادی منصوب شوند.

فاطمی در پایان توسل و توکل را جز ارکان مدیریت اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: فرمانداران باید مقتدرانه، با توکل بر خدا و با برنامه و کار کارشناسی شده سیمای شهرستان خود را متحول کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار