مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب خوزستان، گفت:خوزستان در اولویت اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ 13 March 2022

اتابک جعفری امروز، ۲۲ اسفندماه در سفر به خوزستان در حاشیه بازدید از وضعیت آبرسانی خط غدیر در اندیمشک در جمع خبرنگاران با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: خوزستان در اولویت اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب قرار دارد و از این رو با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر حل مشکلات آب و فاضلاب این استان، پیگیری‌های رئیس جمهور و عزم وزیر نیرو، مهمترین اولویت ما نیز مسائل خوزستان است.


به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در طرح غدیر افزود: پیشرفت این پروژه اولین دستاورد سفر رئیس جمهور و پیگیری‌های وزیر نیرو در حوزه تامین آب است و در حال حاضر این پروژه بیش از ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خوزستان در اولویت اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب قرار دارد


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: با اجرای این طرح آب شرب با ظرفیت ۲۴ مترمکعب در ثانیه تامین خواهد شد و حدود ۵۲ درصد از جمعیت استان از آب شرب سالم، پایدار و بدون تنش استفاده خواهند کرد.


به گزارش ایسنا، مدیر عامل آبفا کشور در بازدید خود از آخرین اقدامات طرح آبرسانی غدیر و ایستگاه پمپاژ اضطراری طرح غدیر در شهرستان اندیمشک بازدید کرد .


بازدید از کانال شهید چمران اهواز دیگر بازدید میدانی مدیر عامل آبفا کشور بود که آخرین اقدامات انجام گرفته در این بخش توسط وی مورد برسی قرار گرفت.


وی همچنین در این سفر به همراه کرمی نژاد مدیر عامل آبفا خوزستان روند اجرایی پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان و اهواز را مورد بررسی قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار