استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: توسعه استان در سایه کار و تلاش شبانه روزی مدیران با داشتن روحیه جهادی تحقق پیدا می کند.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 19 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان با تبریک سال نو و ابراز امیدواری برای سالی پر از خیر و برکت اظهار داشت: معدل عملکرد مدیران استان و دستگاه های اجرایی در بحث تسهیلات و ایجاد اشتغال معدل خوبی و قابل قبولی است.

وی از مدیران عامل بانک های استان که در جذب تسهیلات موفق عمل کرده اند، همچون بانک کشاورزی و بانک ملی تقدیر کرد.

استاندار ایلام افزود: دستگاه ها و بانک های برتر پس از بررسی عملکرد در خصوص پرداخت تسهیلات و طرح های معرفی شده نیمه اول ۱۴۰۱ معرفی می شوند.

بهرام نیا تاکید کرد: یکی از نمرات مربوط به ارزیابی مدیران، مربوط به عملکردهای ایجاد اشتغال و کارآفرینی می دانیم که اداره بازرسی استانداری پیگیر این امر هستند و در ۶ ماهه نخست سال آینده مدیران و دستگاه های برتر معرفی می شوند.

وی از مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری ایلام خواست نسبت به معرفی طرح های بیشتر به بانک برای جذب تسهیلات اشتغالزا اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های ویژه میراث فرهنگی و گردشگری در اشتغالزایی با در نظر گرفتن سند آمایش همه شهرستانهای استان باید طرح های مناسب اجرایی شود.

استاندار ایلام گفت: سهم صنایع دستی استان از تسهیلات تبصره ۱۸ در بخش صنایع دستی ۸۰ میلیارد ریال است که باید جذب شود.

بهرام نیا از همه بانک ها خواست طرح های مازاد از دستگاه ها دریافت کنند تا اگر طرحی مشکل داشت، جایگزین و مشکلی برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸به وجود نیاید.

استاندار ایلام گفت: تعهد ما تا پایان سال ۱۴۰۱، ۱۱ هزار نفر اشتغال بوده اما مبنای ما ۱۴ هزار نفر است.

وی از فرمانداران استان خواست به صورت ویژه موضوع ثبت اشتغال و تعهدات را از طریق دستگاه های اجرایی پیگیری کنند.

بهرام نیا گفت: سه شهرستان بدره، دره شهر و سیروان زیر ۴۰ درصد تعهدات اشتغال خود عمل کرده اند که باید بیشتر پای کار باشند.

وی از بانک ها خواست با توجه به تعطیلات نوروز نسبت به تامین اعتبار دستگاه های خودپرداز اقدام کنند تا مسافری معطل اعتبار نماند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار