رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ایلام گفت: سال گذشته تعداد پنج باند خرید و فروش سلاح و مهمات در استان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 27 March 2022

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ علی جمشیدپور  اظهار داشت: سال گذشته در راستای شناسایی و برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات ۹ طرح در سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته شد که ماحصل آن کشف ۹۲۳ قبضه سلاح و بیش از ۱۵ هزار مهمات و ۲۷ قبضه نارنجک و دستگیری ۸۶۲ متهم بوده است.

وی افزود: از پنج باند شناسایی شده تعداد ۵۸ قبضه سلاح کشف و ضبط شد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۳۵ درصدی کشفیات سلاح و مهمات در سطح استان بودیم.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ایلام یادآور شد: طی این مدت تعداد ۲۸ نفر از اراذل و اوباش به اتهام اخلال در نظم عمومی جامعه دستگیر و ۶۵۵ نفر از اراذل و اوباش ضمن اخذ تعهد تحت مراقبت پلیس قرار گرفتند.

سرهنگ جمشیدپور تاکید کرد: نظارت بر اماکن عمومی از برنامه‌های پلیس در سال جدید است، اجرای طرح‌های کنترلی در رابطه با اصناف و بازاریان و برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه و کالاهای غیرمجاز از دیگر برنامه‌های پلیس امنیت عمومی در سطح استان است.

وی همچنین طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری مزاحمان خیابانی در جهت امنیت و رفاه حال مردم و مسافران نوروزی و بازدید و سرکشی از اماکن و صنوف با هدف اعمال محدودیت‌های کرونایی و ارتقاء سلامت جامعه را از برنامه‌های پلیس امنیت در ایام نوروز عنوان کرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار