معاون اقتصادی استانداری همدان گفت: ۸۰ میلیارد تومان اسکناس برای رفع مشکل خودپرداز‌های استان گذاشته شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ 27 March 2022
معاون اقتصادی استانداری همدان گفت: ۸۰ میلیارد تومان اسکناس برای رفع مشکل خودپرداز‌های استان گذاشته شد.

به گزارش تابناک همدان، ظاهر پور مجاهد معاون اقتصادی استانداری همدان اظهار داشت: این اقدام با هدف رفع مشکل فنی و کمبود پول دستگاه‌های خودپرداز و در راستای خدمات رسانی بهینه به مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروز برای تامین نیاز پولی انجام شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت نخست آغاز تعطیلات نوروز، برخی خودپرداز‌های بانکی در سراسر کشور از جمله استان همدان دچار مشکل شده و از چرخه خدمات دهی به مردم خارج شدند که با پیگیری سریع، علت بروز مشکل چک پول‌های ۱۰۰ هزار تومانی تزریق شده به دستگاه‌ها تشخیص داده شد.

او می‌گوید: از لحاظ فنی و انفورماتیک این موضوع چک پول ۱۰۰ هزار تومانی برای دستگاه‌های خود پرداز تعریف نشده بود که این وجوه را تحویل مشتریان بدهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: بی درنگ این موضوع با دبیر شورای عالی بانک‌های استان و ناظر پولی بانک مرکزی که ۶ استان را تحت پوشش خود دارد و رییس خزانه استان و مسئول انفورماتیک بانک ملی مطرح و به دستور استاندار همدان جلسه‌ای برای رسیدگی به این مسئله تشکیل شد.

پورمجاهد افزود: بخشی از مشکل مربوط به مسائل فنی بانک مرکزی و بخش دیگر مربوط به وجوه اختصاص داده شده به استان همدان بود که در تماس با مدیرکل چاپ و نشر بانک مرکزی دلسوزانه و وظیفه مندانه کار پول‌رسانی به استان انجام شد.

به گفته او، طی ۲ مرحله دستگاه‌های خودپرداز مبلغ ۸۰ میلیارد تومان چک پول ۵۰ هزار تومانی تغذیه شدند که این اقدام بخش بزرگی از مشکلات به وجود آمده را حل کرد به نحوی که تا امروز مشکلی در این خصوص مشاهده نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از خدمات رسانی ۱۵ شعبه بانک سپه در روز جمعه به مشتریان خبر داد و افزود: این تعداد شعبه از ساعت ۹ تا ۱۲ روز جمعه مشغول خدمات دهی به مشتریان خود بودند./ باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار