در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند .
کد خبر: ۱۰۳۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۷ 28 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 07/01/1401 تقدیم حضورتان می گردد .

دستگیری سارق اماکن خصوصی در بابل 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق منازل و اماکن خصوصی با 23 فقره سرقت خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل ، تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.
سرهنگ شالیکار، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی با دادستان شهرستان، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 23 فقره سرقت از منازل و اماکن عمومی این شهرستان اعتراف کرد .
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند .

----------------------------------------------

کشف 5 تن چوب قاچاق در میاندورود 
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از توقیف خودروی وانت نیسان و کشف 5 تن چوب قاچاق خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مجید باقری" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس انتظامی داراب کلاه این فرماندهی در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، یک خودروی نیسان حامل چوب قاچاق را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از داخل خودرو، 5 تن چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز را کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش چوب های مکشوفه بیش از 200 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشگیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ باقری از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق تلفن 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------

کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در رامسر 
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از کشف 12 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش 48 میلیارد ریال خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید جلیل نبوی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی محل فعالیت متهم را شناسایی کردند.
سرهنگ نبوی ، تصریح کرد: در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر شد و در بازدید از محل فعالیت وی 12 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر 48 میلیارد ریال کشف شد.
وی قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، در خاتمه تاکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی است.

----------------------------------------------

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در بهشهر 
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 4 تن و 800 کیلو چوب قاچاق از یک خودروی کامیون در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی تقی زاده فر" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه امیر آباد این فرماندهی در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، یک دستگاه کامیون حامل چوب قاچاق را حین تردد در یکی از محورهای روستایی این شهرستان متوقف کردند.
وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، در بازرسی از این خودرو 4 تن و 800 کیلو چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف و در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش چوب های مکشوفه بیش از 200 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم به همراه خودرو توقیفی و کالای قاچاق جهت سیر مراحل رسیدگی به مرجع ذی صلاح تحویل شد.
سرهنگ تقی زاده فر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق سامانه تلفنی 110 اطلاع داده تا پليس در اسرع وقت رسیدگی و قاطعانه و قانوني برخورد کند. خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار