تابناک-ناظر گمرکات هرمزگان گفت: در ایام تعطیلات نوروز، فعالیت مرزبانان اقتصادی هرگز متوقف نشده و روند ترخیص کالاهای اساسی و نیز تسریع در تردد مسافران نوروزی در سفر به جزایر با جدیت ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹ 28 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان ابوالفضل اکبر پور ناظر گمرکات هرمزگان اظهار کرد: به منظور تسهیل و تسریع در امر تجارت و دسترسی عموم به کالاهای مورد نیاز و ضروری و همچنین سفرهای نوروزی به جزایر خلیج فارس، گمرکات استان هرمزگان به صورت شبانه روز از شرق تا غرب استان در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند.

وی در خصوص ترخیص کالاهای اساسی و ضروری مردم عزیز گفت: در هفته اول سال جدید، ۱۸۶ تن کالای اساسی شامل مرغ، گوشت و ... به گمرکات استان هرمزگان اظهار و ترخیص شده است و در حال حاضر هیچگونه کالای اساسی ترخیص نشده درگمرکات استان هرمزگان وجود ندارد و در صورت اظهار کالای اساسی جدید، سریعاً ترخیص خواهد شد.

به گفته ناظر گمرکات هرمزگان، مسافران نوروزی نیز بدون معطلی از طریق گمرک پهل، چارک و بنادر مسافری این استان،  به مقصد جزایر خلیج فارس و بالعکس ورود و خروج خود را ثبت کردند.

اکبرپور با اشاره به اینکه گمرک پهل، چارک و آفتاب بواسطه فاصله نزدیک با جزایر خلیج فارس،  پل ارتباط دریایی، حمل ونقل خودرو و مسافر بوسیله لندینگ کرافت به جزایر قشم و کیش است، خطرنشان کرد: تا ۶ فروردین ماه ۱۴۰۱  بیش از ۸۰ هزارخودرو، ورود و خروج آنها به جزایر خلیج فارس ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار