مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از تشدید نظارت گشت‌های بازرسی تعزیرات حکومتی در ایام نوروز خبر داد و گفت: تعزیرات حکومتی کرمانشاه متخلفان اقتصادی در بخش کالا و خدمات ، قاچاق کالا و ارز و پرونده های بهداشتی را به بیش از 180 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم نمود
کد خبر: ۱۰۳۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 31 March 2022

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اعلام و تشریح عملکرد شعب تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار کرد: با اجرای طرح ویژه نوروزی و تشدید فعالیت گشت های مشترک آمار پرونده‌های وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در بخش کالا و خدمات 1885 فقره بوده است.

وی افزود: برای تخلفات مربوط به بخش کالا، مبلغ بیش از 109 میلیارد و 128 میلیون و 869 هزار و 367 ریال محکومیت صادر شده است.

شاهی افزود: با همت و تلاش همکاران بیش از 90 در صد پرونده های وارده مختومه شده و بیشترین فراوانی تخلفات عدم درج قیمت ، گرانفروشی ، کم فروشی و عدم صدور فاکتور می باشد

مدیرکل تعزیرات حکومتی در ادامه آمار پرونده‌های وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در بخش قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی را 1885 فقره عنوان کرد و تصریح کرد: قاچاقچیان موصوف به بیش 71 میلیارد و 731 میلیون و 294 هزار و 624 ریال محکوم شده اند.

شاهی آمار پرونده‌های وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه را در بخش بهداشت دارو ، درمان و دامپزشکی را 27 فقره بیان کرد و گفت:این طرح تا 14فروردین ادامه دارد.


وی عنوان کرد: در راستای عملکرد شورای تحول و در اجرای نظارت ویژه بر واحد های خبازی در کرمانشاه کارگروه گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری بازرسان دستگاههای نظارتی متشکل از تعزیرات حکومتی ، بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت از تعدادی قصابی در کرمانشاه بازدید نمودند.

شاهی ابراز کرد: ضمن بازرسی و نظارت بر این واحد های صنفی از لحاظ تخلقات عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی ، نصب قیمت و ... مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد 5 پرونده تخلف تشکیل دادند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار