رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه گفت: زولبیا و بامیه در واحد‌های درجه یک کیلویی ۵۹ هزار تومان و در واحد‌های درجه دو کیلویی ۵۵ هزار تومان به فروش خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۳۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ 09 April 2022

محمدرضا ناصری رئیس اتحادیه قنادان استان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: قیمت مصوب شده زولبیا و بامیه در ماه رمضان در واحدهای درجه یک کیلویی ۵۹ هزار تومان و برای واحدهای درجه دو کیلویی ۵۵هزار تومان اعلام شده است. با قنادی هایی که اقدام به گران فروشی میکنند به طور قاطعانه برخورد خواهد شد.


وی افزود: اتحادیه قنادان هیئت بازرسی دارد که به طور مداوم درحال بازرسی واحدهای صنفی میباشند، علاوه بر اتحادیه واحدهای دیگری نیز از جمله سازمان غذا و دارو،بهداشت و به تازگی بسیج و جهاد کشاورزی هم وارد بحث نظارتی شده اند.


ناصری تصریح کرد: امسال نظارت ها بیشتر و دقیق تر شده است، و با ورود بسیج و بازرگانی (صنعت و معدن ) و جهاد کشاورزی به بحث نظارت یقینا نظارت ها با دقت بالاتری صورت میگیرد.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه همچنین بیان کرد: بیشترین نظارت ها از طرف سازمان غذا و دارو صورت میگیرد، از ابتدای ماه رمضان تا این لحظه شاهد هیچ گونه تخلفی در زمینه گران فروشی و عدم رعایت دستورات بهداشتی از سوی قنادی ها نبوده ایم؛ از مردم تقاضا میکنیم از واحدهای صنفی معتبر و بهداشتی اقدام به خرید کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار