مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از ایجاد 5000 فرصت شغلی به‌صورت مستقیم در سال 1400 و از طریق منصوبات این سازمان در سطح مناطق هشت‌گانه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ 09 April 2022

به گزارش تابناک قم، علیرضا مظفری با اشاره به ایجاد پنج هزار شغل توسط این سازمان در سال گذشته اظهار داشت: سازمان میادین به‌عنوان یکی از بازوان اجرایی شهرداری، شرح وظایف از پیش تعیین‌شده‌ای داشته و اهداف خُرد و کلانی برای آن ترسیم گردیده و می‌بایست برای تحقق این اهداف، متناسب با شرح وظایف تعریف‌شده اقدام کند.

وی به تشریح اقدامات سازمان در این زمینه پرداخت و عنوان کرد: در مجموعه سازمان سعی شده هدف ایجاد درآمدهای پایدار به‌صورت تدریجی باشد تا منجر به افزایش درآمدها و هزینه کرد منطقی، متناسب با سرمایه‌گذاری‌ها صورت پذیرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: سازمان میادین با احداث ۱۶ باب فروشگاه همشهری، ۶۱ باب بازارچه عرضه میوه و تره‌بار ریحان، در اختیار داشتن ۱۰ باب جایگاه عرضه سوخت CNG، کیوسک‌های سطح شهر اعم از کیوسک‌های تنقلات، مطبوعات و عرضه یخ بهداشتی، بهره‌برداری از شهرک بزرگ خدمات خودرویی و شهرک صنوف، استقرار غرف فصلی و مناسبتی و همچنین ساماندهی بازار روزها و …، جمعاً برای ۵۰۰۰ نفر ایجاد اشتغال ایجاد کرده است.

مظفری تلاش برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمام مناطق هشت‌گانه را از مهمترین اولویت‌های کاری سازمان برشمرد و ابراز کرد: اعتماد مردم به اقدامات شهرداری‌ها بالاترین سرمایه آن‌ها بوده و می‌بایست عمق این اعتماد را گسترده و اتکا به اعتماد مردم را افزایش دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار