مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت در استان بازسازی خواهند شد که با توجه به تعداد زیاد این جایگاه ها، قطعا زمان بر است.
کد خبر: ۱۰۳۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 12 April 2022

جایگاه‌های عرضه سوخت در استان کرمانشاه بازسازی می شودفریدون یاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از ۲۵۰ لیتر بنزین نرخ دوم در کارت شخصی مالکین خودرو شارژ شده، هیچ مشکلی در ارتباط با دریافت بنزین نرخ دوم با کارت شخصی ندارند.

وی افزود: ادوات نفت و گاز کشاورزی نیز با توجه به اینکه از انتهای سال گذشته یعنی اسفند ماه با حضور دستگاه‌های متولی از جمله مدیریت جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی و تعدادی از دستگاه‌های نظارتی بر اساس سطح زمین زیر کشت مقدار نفت و گاز مورد نیاز ادوات کشاورزی بابت سال زراعی ۱۴۰۱ برآورد کلی شده است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه ادامه داد: مدیریت جهاد کشاورزی بر اساس نیاز به صورت فصلی یا ماهیانه نسبت به درخواست فرآورده از محل برآورد اولیه از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درخواست خواهد کرد و ما بر اساس درخواست مدیریت جهاد کشاورزی کارت بانکی مالکین ادوات کشاورزی را شارژ خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: به این ترتیب افراد بدون هیچ گونه دغدغه و نیاز به حضور در محل فروشندگی‌ها بابت دریافت نفت و گاز سهمیه خودشان مراجعه خواهند کرد در حال حاضر خوشبختانه وضعیت موجودی بنزین، نفت سفید، نفت و گاز بسیار مناسب است، هیچ مشکل خاصی در ارتباط با بحث فرآورده و یا موجودی فرآورده نخواهیم داشت.

وی در ارتباط با زیباسازی جایگاه‌ها افزود: به جد با همکاری مالکین جایگاه‌ها در تلاش هستیم که وضعیت مناسب و در خور و شان نظام جمهوری اسلامی و مردم استان بازسازی شود، اما با توجه به اینکه کار بسیار بزرگی در حال انجام است و تعداد ۱۲۰ جایگاه عرضه سوخت مایع در استان وجود داشته و بیش از ۷۶ جایگاه CNG قطعا زمان‌بر است.

یاسمی تاکید کرد: بازسازی ۱۰ جایگاه را آغاز و به زودی به اتمام می‌رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار