مدیرکل استاندارد ایلام:
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در سال گذشته ،۲۰۴۰ مخزن CNG خودرویی در آزمایشگاه های همکار که توسط اداره کل استاندارد ایلام تأیید صلاحیت شده اند، مورد بازرسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵ 17 April 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ مهناز همتی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اجباری بودن استاندارد تست فشار هیدرواستاتیک مخازن CNG نصب شده در خودروهای دوگانه سوز این تعداد مورد آزمون قرار گرفت.

وی افزود: درحال حاضر ۲ آزمایشگاه همکار و مورد تأیید استاندارد در زمینه آزمون هیدرو استاتیک مخازن CNG خودرو در استان فعالیت دارند که براساس استاندارد ملی مربوطه و با همکاری بازرسان استاندارد، مخازن ذخیره CNG منصوبه بر روی خودروهای دوگانه سوز را مورد بازرسی و آزمون ادواری قرار می‌دهند.

مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به اینکه در این طرح، بازرسی و تست ادواری مخازن CNGبراساس استاندارد های ملی انجام می شود، گفت: در این طرح از سیستم سوخت رسانی، نحوه بستن اتصالات، تجهیزات استقرار مخزن و سایر قسمت های این تجهیزات بازدید بعمل می آید.

همتی در پایان خاطر نشان کرد: آزمایشگاه های همکار سازمان ضمن نظارت و پایش، در صورت انطباق با الزامات روش اجرایی مربوطه، در مقاطع زمانی دو ساله تمدید اعتبار می شوند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار