همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان
ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از امروز همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ 17 April 2022

بنابر اعلام اداره کل آموزش و پرورش برای تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتاب‌های درسی، نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب­‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در همه دوره‌ها شامل: عادی، استعداد درخشان و دانش­‌آموزان با نیاز‌های ویژه (استثنایی) از طریق سامانه به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی و برابر جدول تقویم زمانی اعلام شده انجام می‌شود.
دانش آموزان گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از ۲۸ فروردین تا ۲۱ خرداد ماه برای ثبت سفارش فرصت دارند و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از ۵ تیر تا ۱۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ این امکان فراهم شده است.
مخاطبان می‌توانند از طریق یکی از دو شیوه فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
در شیوه فردی والدین و دانش‌آموزان با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دوره‌ای دانش‌آموزان و پرداخت اینترنتی، کتاب درسی خود را سفارش می‌دهند و در شیوه گروهی، مدیران مدارس به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه مراجعه نموده و به‌صورت پایه رشته‌ای (گروهی) نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :