فرمانده مرزباني استان ايلام خبر داد؛
فرمانده مرزباني استان ايلام گفت:مامورين هوشيار هنگ مرزي دهلران در يک عکمليات موفق شبانه از خروج 266 راس دام سبک به آن سوي مرزها جلوگيري نمودند.
کد خبر: ۱۰۴۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ 24 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رستمی اظهار داشت : در پي اخبار واصله از منابع و مخبرين مبني بر قاچاق احشام در حوزه گروهان مرزي دهلران، مراتب بصورت ويژه در دستور کار مرزبانان هنگ مرزي دهلران قرار گرفت.

اين خبر حاکيست: با دريافت خبر و برسي موضوع مامورين با هدايت عملياتي فرمانده هنگ ضمن تشديد اقدامات کنترلي با رويکرد نظامي- دفاعي و انسداد مرز بمنظور جلوگيري از خروج قاچاقچيان احشام، با استفاده از تجهيزات اپتيکي در نقاط مورد ظن تردد قاچاقچيان اقدام به اجراي کمين هدفمند در چند نقطه نموده که سرانجام در نيمه هاي شب افراد سود جو در نقطه صفر مرزي و در حال خروج از مرز در دام مرزبانان گرفتار و از آنها 266 راس گوسفند کشف و ضبط مي گردد.

 فرمانده مرزبانی استان ایلام با بيان اينکه برابر اعلام کارشناسان قيمت تقريبي احشام حدود 5 ميليارد و پانصد ميليون ريال برآورد شده است، افزود: قاچاقچيان با استفاده از تاريکي شب و توپوگرافي منطقه از محل متواري، تلاش جهت شناسايي و دستگيري آنان کماکان ادامه دارد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار