رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از اختصاص بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک از سوی مردم و خیرین در جشن گلریزان امسال برای آزادی زندانیان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ 28 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه پرویزتوسلی زاده اظهار کرد: با تصمیم اتخاذ شده در ستاد کاهش جمعیت کیفری استان، مقرر شد جشن گلریزان در مرکز استان و همه حوزه‌های قضائی برگزار شود و با ابلاغ به روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی تابعه در مجموع این جشن در ۱۹ حوزه قضائی برگزار شد.

وی افزود: در مجموع بیش از ۲ میلیارد و ۵۳۳ میلیون تومان از تمامی حوزه‌های قضائی ۱۹ گانه جهت اختصاص به این امر خیر و بازگشت زندانیان به کانون خانواده هایشان جمع آوری شد که جا دارد از همه مردم و خیرین شرکت کننده در این امر خداپسندانه تقدیر کنیم.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه حضور در امور خیر به یک اصل مهم در بین مردم تبدیل شده است گفت: خوشبختانه کمک‌های مردمی در امور خیر به یک فرهنگ تبدیل شده است تا جایی که بنا به گزارش یکی از روسای دادگستری شهرستان‌ها سربازی که در هنگ مرزی مشغول خدمت می‌باشد، حقوق خود را به آزادی زندانیان به حساب ستاد دیه استان واریز کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار