برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالاهای قاچاق است با پلیس همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۵۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ 12 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 22/03/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
قاچاق 20 تن چوب جنگلی 
جانشین انتظامی استان مازندران از توقیف 2 دستگاه کامیونت حامل20 تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان قائم شهر خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس در شهرستان قائم شهر در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق طی گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 2 دستگاه کامیونت مشکوک و آن را توقیف کردند.
وي افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ها،20 تن چوب جنگلی قاچاق فاقد مجوز را کشف و در این رابطه 2 متهم نیز دستگیر شدند.
جانشین انتظامی استان مازندران با بيان اينكه کارشناسان ارزش ریالی چوب های مکشوفه را 8 میلیارد برآورد کردند، تصريح كرد: چوب های جنگلی قاچاق كشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان تحويل شد.
سرهنگ حسینی در پایان به شهروندان توصیه کرد، برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالاهای قاچاق است با پلیس همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.
-------------------------------
پیشگامی کلانتری ها و پاسگاه های مازندران در برخورد با سارقان 
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از پیشگامی کلانتری ها و پاسگاه ها در برخورد با سارقان و ارتقای امنیت در ابعاد مختلف خبر داد . 
سرهنگ "سید محسن جعفری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: کلانتری و پاسگاه ها اولین رده ای هستند که در امر امداد رسانی در حوزه انتظامی ایفای نقش می کنند و نقش بسیار پر رنگی در برقراری نظم و امنیت، تامین آسایش و آرامش فردی و عمومی در جامعه دارند.
وی در ادامه افزود: از ابتدای سال تا کنون قریب به70 درصد کشفیات سرقت و 76 درصد سارقان دستگیر شده در سطح استان، توسط کلانتری ها و پاسگاه ها انجام شده است.
رئيس پليس پیشگیری استان مازندران با اشاره به افزایش توان عملیاتی کلانتری و پاسگاه ها در اجرای وظایف و ماموریت های سازمانی خاطر نشان ساخت: در این مدت شاهد افزایش 12 درصدی دستگیری سارقان و 11 درصدی کشفیات سرقت نسبت یه مدت مشابه سال گذشته هستیم.
سرهنگ جعفری در پایان این دستاورد ها را نتيجه‌ فعاليت ‌هاي شبانه ‌روزي و تلاش‌هاي خستگي ‌ناپذير کارکنان انتظامي به ويژه کارکنان کلانتری و پاسگاه ها دانست و گفت: پلیس  با تمام توان و امکانات در حفاظت از جان و مال و امنیت مردم خواهد کوشید.
-----------------------------

موتورسنگین یک میلیاردی قاچاق در بهشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف یک دستگاه موتورسنگین قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد . 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر، گفت: در راستاي اجري طرح مبارزه قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت  این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق شدند متهم را حین تردد در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، موتورسیکلت وی را که فاقد پلاک و مدارک قانونی بود توقیف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، ارزش موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: موتورسیکلت مورد نظر به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ عنایتی گنجی با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند .
-----------------------
دستگیری سارقان اماکن خصوصی در تنکابن 
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 4 سارق اماکن خصوصی و کشف 28 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، 4 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی تنکابن خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی به 28 فقره سرقت اعتراف کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ دیلمی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.
---------------------------
دستگيری سارقان منزل در آمل 
فرمانده انتظامي شهرستان آمل از شناسايي و دستگيري سارقان حرفه ای در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبرگفت: در پي وقوع چندین فقرهسرقت منزل، موضوع در دستور کار ماموران پليس تخصصی قرار گرفت.
وي افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام سري اقدامات تخصصي 2 نفرسارق و1نفرمالخر را شناسايي و با هماهنگی قضائی دستگير کردند .
فرمانده انتظامي شهرستان آمل، تصریح کرد: متهمان در بازجوئي ها و تحقيقات پليسي به 13فقره سرقت داخل منزل اعتراف و مقادیر زیادی اثاثیه منزل ازآنها کشف و پس از طی مراحل قانونی روانه زندان شدند.
سرهنگ داداش تبار در پايان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سريعاً از طريق سامانه110 به پليس اطلاع دهند.
-----------------------
کشف 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در "میاندورود" 
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مجید باقری" در تشریح جزئیات این خبر بيان داشت: در پی گشت زنی هدفمند ماموران پلیس آگاهی در سطح شهر، 3 دستگاه موتورسیکلت بلاصاحب که دارای سابقه سرقت بودند، کشف شد.
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی  ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی و راه اندازی گشت های محسوس و نامحسوس موفق شدند در عملیات های جداگانه 1 نفر  سارق موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: در این رابطه تلاش جهت دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد و متهم با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.
سرهنگ باقری در پایان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلال گران امنیت عمومی از شهروندان خواست ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و بازدارنده در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه با پلیس همکاری کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با شماره گیری 110 به پلیس اطلاع دهند.
-----------------------------
سارقان سیم وکابل برق در دام پلیس گلوگاه 
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگیری سارقان سرقت سیم برق و کشف9 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود کلوانی"مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری مجموعه انتظامی عنوان كرد و اظهار داشت: تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس براي حفظ آرامش و آسايش مردم است.
وي با بيان اينكه با توجه به وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، پيگيري موضوع در دستور کار پليس آگاهی شهرستان قرار گرفت، افزود: ماموران با انجام اقدامات ميداني به سرنخ‌هايي از دست داشتن 2 سارق سابقه‌دار در اين خصوص رسيدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: ماموران پس از شناسايي مخفيگاه متهمان با هماهنگی قضائیدر اقدامی غافلگیرانه سارقان را دستگير که به 9 فقره سرقت سیم وکابل برق و سرقت اماکن خصوصی اعتراف كردند.
سرهنگ کلوانی در پایان با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي در صورت برخورد با موارد مشكوك، مراتب را از طريق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند. خبرنگارخبرگزاری تابناک مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار