مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان:
مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: محور برنامه‌های مقدماتی برگزاری دومین کنگره شهدای استان خدمت رسانی به مردم به نیت شهیدان است.
کد خبر: ۱۰۵۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 16 June 2022
مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: محور برنامه‌های مقدماتی برگزاری دومین کنگره شهدای استان خدمت رسانی به مردم به نیت شهیدان است.

به گزارش تابناک همدان، سردار فرجی در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دومین کنگره ۸ هزار شهید استان گفت:در برگزاری این کنگره با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، نگاه ویژ‌های به خدمت رسانی به مردم در قالب برنامه‌های کنگره شهدا خواهیم داشت.

او گفت: به نیت ۸ هزار شهید استان قرار است مضربی از ۸ را، برنامه‌های خدماتی در استان همدان انجام دهیم که ساخت ۸۰۰ واحد مسکن برای محرومان و آبرسانی به روستا‌های استان با همکاری قرارگاه خاتم و بسیج سازندگی و البته به نیت و یاد شهدای عزیز در دستور کار قرار دارد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: برنامه‌هایی در حوزه اشتغال و کارآفرینی و آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد هم به نیت شهدای استان، در برنامه‌های مقدماتی برگزاری کنگره شهدای استان قرار دارد.

 سردار فرجی افزود: در برگزاری این کنگره باید به اقتضائات زمانی و شرایط فرهنگی کشور و توطئه‌های دشمنان توجه ویژه‌ای شود.

او تصریح کرد: دشمن در کار فرهنگی و فضای مجازی با تمام توان وارد عرصه شده است و برنامه‌های فرهنگی در کشور از جمله کنگره شهدا که باید با محوریت مردم و همه اقشار برگزار شود گامی در جهت خنثی کردن برنامه‌های دشمن به شمار می‌رود.

او گفت: ظرفیت و سرمایه‌های ارزشمندی در حوزه شهید و شهادت در استان همدان وجود دارد و شهید میلاد مصطفوی، شهید زارع الوانی و شهید بشیری از شهدای برجسته و اثر گذار مدافع حرم هستند که از سرمایه‌های استان در برنامه‌های این کنگره محسوب می‌شوند.

سردار فرجی گفت: مخاطب ما در اجرای برنامه‌های فرهنگی و از جمله کنگره شهدای استان نسل نوجوان و جوان است که باید بر این اساس برنامه ریزی شود و آموزش و پرورش باید در این عرصه با برنامه ریزی و جهادی وارد عمل شود.

دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان قرار است تابستان سال آینده برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار