مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ۹۰ درصد اعتبارات مصوب سال ۱۴۰۰ در بخش مشاغل خانگی این استان جذب شده است که این روند جزو عملکردهای مطلوب در سطح کشور محسوب می شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ 17 June 2022

ارسلان غمگین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبارات سال ۱۴۰۰ مشاغل خانگی در شهریور پارسال با افزایش ۱۰ برابری سهمیه نسبت به سال های (۹۸ و ۹۹) ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: این اداره کل با برگزاری جلسات کمیته فنی مشاغل خانگی و تقسیم شهرستانی اعتبار، از شهریور ماه اقدام به معرفی متقاضیان به بانک های عامل شامل رفاه کارگران و توسعه تعاون کرد.

وی افزود: با وجود کمبود امکانات، اما تعداد بسیاری از طرح های معرفی شده دستگاه های اجرایی، قبل از معرفی به بانک، بازدید شدند و در جلسات کمیته کارشناسی مشاغل خانگی با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل، مقرر شد طرح هایی که منجر به اشتغال پایدار می شوند جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شوند.

غمگین ادامه داد: تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۷۲۰ میلیارد ریال از اعتبار مصوب مشاغل خانگی سهمیه ۱۴۰۰ در خوزستان جذب شده است و مابقی طرح ها در حال تشکیل پرونده یا عقد قرارداد هستند.

وی بیان کرد: بانک توسعه تعاون ۱۰۰ درصد و بانک رفاه کارگران خوزستان ۸۵ درصد سهمیه خود را در بخش مشاغل خانگی مصوب ۱۴۰۰ جذب کرده اند و این استان تاکنون جزو استان های برتر از نظر درصد جذب اعتبارات است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود:  اعتبارات سهم سال ۱۴۰۱ نیز به زودی از سوی وزارت متبوع به استان ها ابلاغ خواهد شد.  

برچسب ها: کارآفرینی ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار