فرماندهان دوران دفاع مقدس از تلاش مرزبانان تیپ ۴۸ فتح کهکیلویه و بویراحمد در نقطه صفر مرزی قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 13 July 2022

به گزارش تابناک کهکیلویه و بویر احمد، فرمانده تیپ ۴۸ فتح این استان در جمع فرماندهان و راویان هشت سال دوران دفاع مقدس در نقطه صفر مرزی استان آذربایجان غربی گفت‌: برخی مردم این منطقه مرزی از همسنگران شهیدان دوران جنگ هشت ساله هستند که هنوز جراحات جنگی و تیر ترکش و گاز‌های شیمیایی و خردل را در بدن دارند.

سردار حکمتیان افزود: فرماندهان دوران دفاع مقدس توانستند با ایمان راسخ به ائمه اطهار در مقابل ۳۶ کشور دنیا بایستند و سرافراز از میدان‌های جنگ بیرون بیایند و پس از دوران دفاع مقدس نیز در استان‌های مرزی گروهک‌های تروریستی را نابود کنند.

وی ادامه داد: امروز هم این دلاورمردان با وجود سن بالا و شرایط سخت خود را مکلف کرده اند که با آموزش به مرزبان جوان در استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، کردستان، کرمانشاه و در شمال غرب آذربایجان برای مقابله با کروهک‌های تروریستی، سوداگران مرگ، اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه کنند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح این استان با اشاره به محبوبیت و مقبولیت فرماندهان بازنشسته دوران دفاع مقدس در بین مردم اضافه کرد: این کهنه سربازان وظیفه دارند به عنوان راوی شرایط سخت این مناطق را برای مردم بازگو و روایت کنند تا مردم قدردان امنیت و آرامش خود در سایه ایستادگی فرزندانشان در مرزهای ایران اسلامی باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار