مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایلام،
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایلام بیان کرد: ۶ دستگاه جایگاه سیار سوخت جهت استقرار در مکان‌هایی که توسط کارگروه کمیته زیرساخت اربعین استان مدنظر قرار داده استقرار می یابد.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 15 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ چاغروندی افزود: افزایش سهمیه‌های اعتباری مجاری عرضه مسیر تردد زوار در ایام اربعین جهت تسهیل در خرید به موقع و برنامه ریزی جهت تعیین کشیک واحدهای کیفی، کمی، ایمنی، حراست و کنترل جهت نظامی شبانه روزی بر جایگاه‌های مسیر تردد به منظور حداقل رساندن نواقص و مشکلات احتمالی انجام گرفته است.

وی مطرح کرد: با توجه به حجم گسترده زائرین که امسال برای استان پیش بینی شده در همین راستا شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ضمن برگزاری جلسات مکرر و پیگیری‌های لازم در زمینه ارائه سوخت به وسایل نقلیه اقدامات مهمی را انجام داده است.

چاغروندی ادامه داد: با گروه‌های پشتیبان جهت استقرار در مسیر تردد زائران در زمینه‌های مرتبط با سیستم‌های سامانه هوشمند سوخت، cng و پشتیبان تعمیرات تلمبه جلساتی برگزار شده تا این اقدامات محقق شود، همچنین استقرار کانکس‌های پشتیبان جایگاه‌های سیار جهت اسکان نیروهای راهبر جایگاه‌های مذکور انجام شده است.

وی گفت:  تلاش در زمینه تهیه به موقع جهت تعویض قطعات معیوب و فعال نگه داشتن کلیه نازل‌های سوخت جایگاه‌ها در ایام اربعین و از هم اکنون سلامت کلیه دوربین‌های جایگاه‌ها مورد رصد قرار دارد و با توجه به اهمیت فعالیت شبانه‌روزی جایگاه‌ها سرویس مجدد و آماده به کار بودن دیزل ژنراتورهای جایگاه‌های مسیر توسط گروه‌های بازبین به صورت مستمر انجام و رصد می‌شود.

چاغروندی بیان کرد:در محورهای مواصلاتی به شهر مهران بنرهایی با مضمون ( برای سوختگیری اقدام فرمائید) تهیه شده و همچنین به متصدیان مجاری عرضه جهت نظارت مضاعف و اهتمام بر حفظ و نظافت مطلوب سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در این ایام اربعین تاکید شده است./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار