معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به اهمیت دانشگاه‌ها در تقویت روحیه کارآفرینی، گفت: وجود ۱۱۵ شرکت دانش بنیان بهمراه هفت مرکز رشد و هفت شتابنده سبب شده تا این استان در زیست بوم کسب و کار جایگاه مطلوبی داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۵۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ 19 July 2022

به گزارش تابناک قم، سیدمهدی قریشی روز سه‌شنبه در افتتاحیه«رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی» در سالن شیخ مفید دانشگاه قم، افزود: برای رونق زیست بوم کسب و کار در کشور لازم است تا دانشگاه‌ها مهارت محوری را در اولویت برنامه ریزی‌های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های کشور باید بصورت کارآفرینی باشند، افزود: اگر رویه موجود دانشگاه‌ها ادامه یابد علاوه بر مشکل اشتغال، در حوزه مهارت‌های فردی نیز با چالش روبه رو خواهیم شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری افزود: در سند تحول دولت سیزدهم شاهد تحولات و برنامه‌ریزی‌های امیدوارکننده‌ای در حوزه کسب و کار و کارآفرینی هستیم که قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار از مهمترین آنهاست که از آن می‌توان به انقلابی در این عرصه یاد کرد.

وی با تاکید مجدد بر اهمیت دانشگاه‌ها در تقویت و پرورش روحیه کارآفرینی، یادآور شد: مجموعه مدیریت استان نسبت به حمایت از کارآفرینان عزم جدی دارد و پشتیبان شرکت‌ها و مراکز رشد است.

رویداد ملی«هجرت اشتغال آفرینی» امروز در قم با حضور سخنگوی دولت آغاز و بمدت یک هفته در قالب کارگاه های آموزشی ادامه خواهد داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار