استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار داشت: حسن بهرام نیا با حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو تماس گرفت و خواستار تأمین برق مواکب، آبسردکن ها، تأمین روشنایی پارکینگ اربعین و پایانه برکت در پایانه مرزی مهران شد که مورد موافقت معاون وزیر نیرو قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 22 July 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا بیان کرد: پایش میدانی حوزه اربعین و ارائه گزارش عملکردی دستگاه‌های اجرایی در حوزه اربعین از هفته آینده آغاز می‌شود که نتایج آن در جلسه‌ای خدمت رئیس جمهور ارائه می‌گردد.

وی گفت:  بر اساس این نظر سنجی بیش از ۶۲ درصد زائران در ایام اربعین از مرز مهران عبور خواهند کرد که این آمار به ۶۵ تا ۷۰ درصد خواهد رسید.

 بهرام نیا ادامه داد: علاوه بر ساماندهی، نظارت بر میزان کرایه بها، بلیط فروشی بسیار ضرورت دارد و باید تا هفته آینده این مهم با جدیت دنبال شود.

وی گفت: برج نوری در پایانه مرزی مهران ضرورت دارد که باید این مهم نیز با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام گفت:  اربعین یک کار بزرگ فرهنگی است و در این میان باید کسانی باشند که پیام رسان و روایتگر این رویداد مهم باشند که در این زمینه کار اصحاب رسانه و صداو سیما بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان داشت:  باید تا ۲۰ مرداد ماه سال‌جاری تمامی اقدامات کمیته‌ها نمود داشته باشد و از هفته آینده تور رسانه‌ای در حوزه اربعین نیز فعال شود.

وی با اشاره به اینکه فضای استان باید آماده یک اربعین باشکوه باشد، تصریح کرد : در این زمینه اگرچه اعتبار فرهنگی اربعین ناچیز است اما انجام امور در این حوزه از جمله ایجاد کار تابلوی های راهنما در حوزه اربعین، فعالیت‌های فضای مجازی، تجهیز نماز خانه‌ها و اردوگاه‌ها بایست در دستور کار قرار گیرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار