مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم علاوه بر ضبط ماینرهای مکشوفه قاچاق به نفع دولت، متهم را به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 560 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
کد خبر: ۱۰۵۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ 24 July 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی ریاضی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده غیرمجاز از ماینرهای استخراج ارز دیجیتال در یک سوله واقع در حومه شهر قم، مامورین ناجا به همراه کارشناسان اداره برق منطقه قم با مراجعه و بازرسی از محل موردنظر، تعداد 17 دستگاه ماینر به ارزش 1,558,684,268 ریال را کشف، توقیف و مراتب برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

وی افزود: با تشکیل پرونده، شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهم، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات متهم، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته و علاوه بر ضبط ماینرهای مکشوفه قاچاق به نفع دولت، متهم را به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 560 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم خاطرنشان کرد: بر اساس قانون دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال توسط مرجع کاشف، تحویل اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکیِ استان شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار