معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در قم، گفت: در این هفته مدیران دستگاه‌ها بیش از همیشه برای حل مشکلات، با حضور بین مردم، پاسخگو خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 20 August 2022

به گزارش تابناک قم، سید مهدی قریشی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان این‌که هفته دولت بهترین موقعیت برای ارائه گزارش عملکرد دولت به مردم است، افزود: با توجه به شعار دولت سیزدهم که دولت مردمی است، محور برنامه‌های هفته دولت نیز مردم هستند.

وی اضافه کرد: برای اولین بار تعداد زیادی از مدیران استانی در بین مردم خواهند بود تا اگر مردم ابهام و یا سوالی داشته باشند، در قالب حضور در مساجد و افتتاح پروژه پاسخگوی آن‌ها باشند.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که مدیران و یا معاونین استانی بی‌واسطه بین مردم حضور خواهند داشت، نشست‌های تخصصی مانند جلسه با نخبگان استانی، نشست با اهالی رسانه و مطبوعات و حضور در نماز جمعه خواهد بود.

جانشین ستاد هفته دولت قم بیان کرد: از جمله افتتاحیه‌ها؛ پروژه‌های زیربنایی، پروژه‌های کشاورزی و پروژه‌های شهری خواهد بود.

وی از حضور مقامات کشوری در استان قم هم‌زمان با هفته دولت خبر داد و گفت: در ایام هفته دولت، شهر قم میزبان حداقل ۲ مقام کشوری خواهد بود که از جمله اقدامات آن‌ها، افتتاحیه برخی پروژه‌ها، حضور در جلسه شورای اداری استان و شرکت در ویژه‌برنامه روز کارمند است.

وی برگزاری یادواره شهدای کارکنان دولت را نیز از جمله برنامه‌های هفته دولت برشمرد.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به‌ دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رییس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به‌ نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار