استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : طی این ۹ ماه در حوزه های مختلف کارهای خوبی شده که نشان از عملکرد مدیران انقلابی و جهادی است و کارنامه دولت در استان در همه حوزه ها درخشان است.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 28 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا افزود : ماه است که ما در استان هستیم و کارهای بزرگی در این مدت انجام شده که خیلی از عقب ماندگی ها را جبران و این حاصل کار و مسئولیت جهادی مدیران است و مرور گوشه به گوشه استان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

وی گفت : کارها بر اساس عدالت محوری است و بودجه ها هم بر همین اساس تقسیم می شود.

بهرام نیا ادامه داد : با کمک نماینده حوزه جنوب و استانداری به بحث راه های دهلران توجه ویژه می شود و کارهای خوبی در دست اقدام است.

وی مطرح کرد :اصول کار دولت سیزدهم عدالت محوری است و کار و فعالیت دولت برگرفته از دولت شهیدان رجایی و باهنر است در یکسال گذشته دولت کار و کرامت علی رغم مشکلات باقیمانده از دولت قبل با تلاش و منش این دولت مردمی کارهای زیادی در حوزه های عمرانی و اقتصادی و فرهنگی انجام گرفته است.

استاندار ایلام گفت : در توزیع اعتبارات اربعین به شهرداری ها بر اساس شاخصه ها کمک کردیم و برای هدایت آبگرم و پارک شهرداری دهلران اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد :در بحث نهضت مسکن ملی با توجه به درخواست فرماندار ویژه دهلران برای مسکن ویلای با پیگیری ها در دهلران و مهران مسکن ویلایی تصویب شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار