دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: در راستای حفظ حقوق عامه، شهرداری دهلران ۴۸ ساعت فرصت دارد نسبت دفع اصولی زباله های سطح شهر اقدام کند.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 29 August 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  بهروز جباری صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از سایت قدیم زباله شهرداری دهلران بیان داشت: شهرداری و پیمانکار به جای انتقال زباله‌ها به سایت زباله جدید، آنها را به سایت قدیمی در نزدیکی شهر منتقل می‌کند که علاوه بر بوی بد منظره ناخوشایند در منطقه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام تهدید جدی بر علیه سلامت مردم است، گفت: شهرداری دهلران باید ظرف مدت ۴۸ ساعت با نظارت شبکه بهداشت و محیط زیست زباله‌های دپو شده در سایت قدیم به سایت جدید انتقال بدهد و با نظارت دستگاه‌های مربوطه نسبت به دفع اصولی زباله‌ها اقدام کند.

دادستان دهلران ضمن انتقاد از محیط زیست و شبکه بهداشت در راستای عدم توجه به وظیفه ذاتی خود در بحث نظارت بر دفع زباله‌های شهری، تصریح کرد: عدم ارسال گزارش تخلف شهرداری به دادستانی قابل قبول نیست و در صورت عدم توجه دستگاه‌ها مرتبط دادستانی به عنوان مدعی العموم به خاطر ترک فعل بر علیه آنها اعلام جرم خواهد کرد.

جباری تصریح کرد: شهرداری علاوه بر جمع آوری زباله‌ها باید نسبت به پاکسازی و جمع آوری نخاله‌های رها شده ساختمانی در مسیر دسترسی به سایت قدیم اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران ادامه داد: محیط زیست و مرکز بهداشت نیز ضمن نظارت بر نحوه جمع آوری زباله‌های مذکور و ساماندهی نخاله‌ها، حداکثر ظرف مهلت ۴۸ ساعت گزارش و نظرات کارشناسی خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته شهرداری که تهدید علیه سلامت عمومی است اعلام کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار