صبح امروز با حضور معاون حقوقی و پارلمانی وزیر صمت، یک واحد تولید کفش و صندل صنعتی در قم به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 30 August 2022

به گزارش تابناک قم، محمدجواد حاجی حسینی، معاون وزیر صمت با بیان اینکه در این واحد ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده گفت: با راه اندازی این مجموعه برای ۶۰ نفر اشتغالزایی مستقیم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه روزانه ۵ هزار جفت کفش و صندل صنعتی در این مجموعه تولید می‌شود، افزود: بیش از ۷۰ درصد از صادرات کفش و صندل کشور مربوط به محصولات قم است و این محصولات بیشتر به کشورهای همسایه صادر می شود.

معاون وزیر صمت امروز از واحد تولید پروفیل‌های آلومینیومی و سازه‌های گلخانه‌ای بازدید و در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان حاضر شد.

در این جلسه تولیدکنندگانی از شهرک‌های صنعتی استان به بیان مشکلات تولید و فعالیت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی پرداختند.

کمبود زمین، مشکل کمبود آب و برق و گاز، قانون برگشت ارز حاصل از صادرات از جمله مواردی بود که در جلسه امروز شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شد و معاون وزیر صمت برای پیگیری آنها قول مساعد داد.

معاون وزیر صمت امروز همچنین با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها دیدار کرد.

آیت الله سعیدی در این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد دولت سیزدهم، گفت: بی توجهی به حواشی و تمرکز بر فعالیت و خدمت صادقانه عامل توفیق دولت سیزدهم بوده است.

وی افزود: دولتمردان و مسئولان اگر به دنبال عاقبت به‌خیری هستند باید عاقبت نگری داشته باشند و برای رضای خدا با نیت های خالص حرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار