رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر:
شهدا با فرمان‌برداری از ولایت فقیه توانستند محکم در مقابل دشمنان دین و انقلاب بایستند و مبارزه کنند و با نثار جان خود به ما درس ایستادگی و ایثار و مقاومت آموختند.
کد خبر: ۱۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶ 05 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، رضا غمخوار صبح امروز در نشست بنیاد شهید این شهرستان با گرامیداشت فرا‌رسیدن سالروز تاسیس نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام راحل در 22 اسفند سال 58، اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدا و امور معلولان و آسیب‌دیدگان انقلاب اسلامی یکی از اهداف تشکیل این نهاد است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون از خودگذشتگی و ایثارگری‌های شهدا دانست و افزود: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کشور را در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی بیمه می‌کند. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر با اشاره به اینکه شهدا سبب افتخار و صلابت نظام جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: ارج گذاشتن به مقام شهدا و ایثارگران وظیفه و رسالت سنگینی بوده که به‌عهده همه ما گذاشته شده است.

وی با تاکید بر ضرورت تبعیت از ولایت فقیه گفت: شهدا با فرمان‌برداری از ولایت فقیه توانستند محکم در مقابل دشمنان دین و انقلاب بایستند و مبارزه کنند و با نثار جان خود به ما درس ایستادگی و ایثار و مقاومت آموختند.

غمخوار در ادامه به افتتاح ساماندهی دو گلزار شهدا به مناسبت سالگرد تاسیس نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران در رودسر خبر داد و تصریح کرد: این گلزارها یکی در «سرایداشت» بخش مرکزی رودسر و دیگری در »قاسم‌آباد سفلی» بخش چابکسر است که در مجموع این دو گلزار 16 شهید والامقام آرمیده‌اند.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا، اجرای برنامه «حرم تا حرم» «حضور در گلزار شهدای والامقام رودسر و عبور از مرکز شهر و رسیدن به مزار مطهر شهدای گمنام»، ارائه گزارش کار در روز جمعه قبل از خطبه‌های نماز، غرس نهال به تعداد شهدای شهرستان و ... را از مهم‌ترین فعالیت‌های بنیاد شهید به مناسبت سالگرد تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر با اشاره به وجود 714 شهید این شهرستان متذکر شد: برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و رسیدگی به امور آنها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار