امسال بیش از ۱۰دستگاه آسانسور غیراستاندارد در کهگیلویه و بویراحمد بسته شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 06 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گفت: ۸۷ آسانسور‌ بدون گواهی تاییدیه ایمنی در سازمان‌ها و ادارات دولتی استان وجود دارد.

بهمن رحمتی افزود: باتوجه به اجباری بودن داشتن گواهی تاییدیه ایمنی آسانسور برای مالکان آسانسور دولتی و خصوصی، مکاتبات زیادی با سازمان‌ها و ادارات دولتی در چند سال اخیر و در سال جاری انجام شده تا در خصوص استانداردسازی آسانسور‌ها اقدام کنند.

مدیرکل استاندارد استان ادامه داد: در همین راستا اداره کل استاندارد استان تاکنون برای ۳۷ دستگاه آسانسور، گواهی ایمنی صادر کرده است.

رحمتی بیان کرد: از این تعداد، گواهی ۳۳ دستگاه بدون اعتبار و تاکنون اقدامی برای تمدید آن‌ها انجام نشده است.

وی ادامه داد: همچنین ۵۱ دستگاه دولتی در سطح استان دارای آسانسور هستند که مکاتبات لازم برای دریافت گواهی ایمنی و یا تمدید اعتبار انجام شده است.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۳۱ دستگاه آسانسور مربوط به دستگاه‌های دولتی در حال دریافت گواهی ایمنی هستند که در مراحل مختلف بازرسی و تکمیل و راه اندازی هستند.

وی تاکید کرد: به محض اتمام اقدامات بنایی، فنی و تشکیل پرونده در شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده، و بازرسی از آن‌ها و در صورت نداشتن نقص، اقدام لازم برای صدور تاییدیه ایمنی انجام می شود.

رحمتی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶ فقره گواهی تاییدیه ایمنی آسانسور در سطح استان صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار