رئیس کل دادگستری استان هرمزگان:
تابناک هرمزگان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با سردار حسین‌ دهکی فرمانده مرزبانی استان دیدار و گفتگو کرد و ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مرزبانی، هفته وحدت و هفته فراجا را به وی و مجموعه مرزبانی استان تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۷۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ 12 October 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار طی سخنانی مرزبانان شجاع وجان برکف استان را تأمین کنندگان امنیت و آرامش کشور برشمرد و این دلیر مردان را مایه سرافرازی کشور و نظام اسلامی عنوان نمود.

قهرمانی در بخش دیگری از صحبت خود به اهمیت استراتژیک مرز‌های استان هرمزگان اشاره کرد و یادآور شد: مرز‌های استان اگر کنترل نشود دروازه ورود بسیاری از جرایم وآسیب‌ها به استان و کشور خواهد بود، ولی نیرو‌های مرزبانی ثابت کرده اند که مرز‌ها را در کنترل کامل دارند و اجازه قانون شکنی و اختلال در امنیت مرز‌های کشور را به هیچکس نمی‌دهند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مرزبانان استان در انجام مأموریت های محوله، حمایت قاطع خود را از اقدامات قانونی مجموعه مرزبانی اعلام نمود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به نقش بی بدیل مرزبانی در مقابله با قاچاق تأکید کرد: قاچاقچیان بدانند که با همت مرزبانان و حمایت دستگاه قضایی عرصه بر آنها تنگ خواهد شد.

سردار حسین‌ دهکی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های مستمر رئیس کل دادگستری، دادستان بندرعباس و مجموعه دستگاه قضایی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مجموعه مرزبانی استان، مهمترین برنامه ها و دستاوردهای این مجموعه را تشریح کرد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی استان هرمزگان گفت: امنیت این آب و خاک مرهون رشادت ها و حماسه آفرینی های این شهیدان والامقام است و باید قدر آن را بدانیم.

شایان ذکر است؛ در پایان این دیدار مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اهدای لوح سپاس از تلاش های مجموعه مرزبانی استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام// 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار