فرمانده مرزبانی استان ایلام،
فرمانده مرزبانی استان ایلام بیان داشت : کشفیات قاچاق در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶۵ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ 14 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ فرج رستمی مطرح کرد : در سال جاری اقدامات مثبت فراوانی در راستای توسعه امکانات و رفاه حال همکاران در واحدهای مرزی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد : راهپیمایی اربعین امسال تفاوت محسوسی با راهپیمایی های سال گذشته داشته و حضور میلیونی در مرز مهران به مراتب از دیگر مرزهای کشور بیشتر بوده است و در این راستا مرزبانان علاوه بر وظیفه ذاتی خود حفظ و حراست از مرزها و تأمین امنیت و تسهیل در تردد زائران در بحث خدمات رسانی اقداماتی از قبیل توزیع آب معدنی در بین زائران، خدمات پزشکی، سرم درمانی، ویزیت رایگان، کمک به گمشدگان، بدرقه و استقبال گرم از زائران انجام شد. 

سرهنگ رستمی  افزود : با تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی استان به ویژه مرزبانان غیور و تعامل و همبستگی که بین تمامی سازمان ها و نهادهای دولتی است مرزهای ایلام جز امن ترین مرزهای کشور است.

وی مطرح کرد :  در سال جاری بیش از ۶۰ مورد ملاقات با همتایان عراقی انجام و در خصوص زیرساخت ها در حوزه مرز و تعامل سازنده با دیگر ارگان های دخیل بحث و تبادل نظر شد. 

رستمی بیان داشت :  با ارتقا آمادگی عملیاتی یگان ها در حوزه نیروی انسانی و اشراف اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات و امکانات در حوزه هوشمند سازی مرزها و برگزاری دوره های آموزشی و عملی و تقویت ناوگان خودرویی و اجرای فیبر نوری تا کنون مورد امنیتی خاصی در مرزهای استان ایلام مشاهده نشده است.

سرهنگ رستمی ادامه داد : پروژه های نیمه تمام مرزبانی در استان در سال ۱۴۰۱ تقریبا همگی به اتمام رسیده و ۹۵ درصد پاسگاه های مرزی استان از تمامی امکانات رفاهی، آموزشی و امتیاز برق سراسری برخوردار هستند./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار